Järvi-Suomen Portti tarjoaa marinadin vaihtoehdoksi mausteöljyä

Portin mausteöljyllä aateloidut lihatuotteet ovat vaihtoehto marinadeille.  Tuotteet on sivelty kevyesti rypsiöljyllä, joka ei sisällä lisäaineita eikä keinotekoisia aromivahventeita.

Öljy maustaa kevyesti, pyöristää makuja ja auttaa saamaan aikaan mehevän paistotuloksen, ilman että liha tarttuu kiinni pannuun tai paistoritilään. Liha on mureutettu, joten sen onnistuneeseen valmistamiseen ei tarvita keittiömestarin koulutusta. Parhaan tuloksen varmistamiseksi kannattaa liha aina ottaa kylmästä huoneenlämpöön ainakin tunti ennen valmistamista.

Portti lanseerasi mausteöljy-lihatuotteet viime kesänä. Marinadeissa likoavaan teollisen makuiseen lihaan kyllästyneet kuluttajat ovat ottaneet mausteöljytyt tuotteet omakseen.  Suosion innoittamana Portti tuo kesäksi uusia tuotteita helpottamaan lihan grillausta ja paistoa:

Portti Varraspalat possusta Barbeque ja Kevätsipuli

Kaksi erilaista makuvaihtoehtoa samassa paketissa. Yksi tykkää barbequesta, toinen kevätsipulista, kolmas molemmista.  Ei voi olla tämän helpompaa: valmiiksi maustettu porsaan ulkofilee on sopivankokoisina paloina, ja varrastikutkin valmiina pakkauksessa.  530 gramman pakkaus.

Portti mausteöljytyt porsaan ulkofileepihvit

Suosittu maku, jossa maistuu muun muassa paprika ja valkosipuli, nyt myös reilussa 720 gramman perhepakkauksessa.

Portti mausteöljytyt ulkofileepihvit duo Härkää&possua

Onko valintasi mehevä possu vai lihaisa härkä? Jos et osaa päättää, ota molemmat. Kätevä pakkaus sisältää kaksi ulkofileestä valmistettua possun- ja kaksi häränpihviä. Paino 480 grammaa.

Portti mausteöljytyt broilerin ohuet fileepihvit ja Portti mausteöljytyt broilerin ohuet kevätsipuli-fileepihvit

Broilerin valmistus on todella helppoa ja nopeaa, kun käyttää Portin mausteöljyttyjä ohuita broilerin fileepihvejä. 360 gramman pakkauksessa on neljä broilerin fileepihviä. Makuvaihtoehtoina perinteinen tai kevätsipulin makuinen mausteöljy.

Kaikki Portti Mausteöljytyt tuotteet ovat laktoosittomia ja gluteenittomia.

Lisätietoja ja tuotekuvat

Tuotekehitys- ja laatupäällikkö Marita Leskinen, puh.0400 890102, sähköposti: marita.leskinen@jarvisuomenportti.fi.

Tuotekuvat ladattavissa osoitteessa www.jarvisuomenportti.fi/tuotteet

Järvi-Suomen Portti Oy on kehittyvä, Mikkelissä toimiva valtakunnallinen elintarvikealan yritys. Yhtiöllä on laaja valikoima lihajalosteita, lihatuotteita sekä valmisruokaa. Järvi-Suomen Portin tuotemerkit ovat Portti ja UkkoPekka. Järvi-Suomen Portin liikevaihto on vuositasolla noin 60 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 200 elintarvikealan ammattilaista.