Kauppakeskus Itis ja Bob Helsinki kimppaan

Pohjoismaiden suurin kauppakeskus Itis on valinnut uudeksi mainostoimistokumppanikseen Bob Helsingin. Yhteistyön tuloksia nähdään kauppakeskuksen mainonnassa keväästä alkaen.

­Mainostoimistokumppanin valinnassa painottuivat raikkaiden ideoiden ohella selkeä yhteinen näkemys kauppakeskus Itiksen tulevaisuudesta.

– Bob Helsinki vakuutti meidät kilpailijoistamme täysin poikkeavalla konseptilla, kertoo Itiksen kauppakeskusjohtaja Kirsi Feirikki.

Bob Helsingille rohkeasti uudistuva Itis on mieluinen asiakas.

– Uudistuvalla Itiksellä on valtavien mittasuhteiden lisäksi ainutlaatuinen identiteetti, joka poikkeaa muista kauppakeskuksista. Tämän kääntäminen kasvaviksi asiakasvirroiksi on meille erittäin innostava tehtävä, Bob Helsingin strategiajohtaja Miska Rajasuo innostuu.

Itiksen suurremontti valmistuu lopullisesti vuonna 2014. Pinta-alaltaan Pohjoismaiden suurin kauppakeskus aiotaan nostaa johtavaksi kauppakeskukseksi kaikilla mittareilla mitattuna.

Itiksen mainostoimistokumppanina on tähän saakka toiminut Dynamo, joka vastasi menestyksellisesti muun muassa Itiksen uuden nimen lanseerauksesta.

Lisätietoja antavat:

Kirsi Feirikki, kauppakeskusjohtaja, Wereldhave Finland
kirsi.feirikki(a)wereldhave.com

Miska Rajasuo, strategiajohtaja, Bob Helsinki
miska.rajasuo(a)bobhelsinki.fi

Itis on Pohjoismaiden suurin kauppakeskus, joka koostuu yli 250 liikkeestä, 30 ravintolasta, kahdesta tavaratalosta sekä 30 toimistosta. Kauppakeskus on valmistunut kolmessa eri vaiheessa: ensimmäinen osa, Pasaasi, valmistui vuonna 1984. Toinen osa, Bulevardi, valmistui vuonna 1992, ja kolmas vaihe eli Piazza avattiin vuonna 2001. Kauppakeskuksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave.