Kotimainen uutuus: Täysin biohajoava Carita BioPefletti

Luontoystävällinen Carita BioPefletti on täysin biohajoava istuinsuoja saunaan, kylpylään, uimahalliin tai matkalle mukaan. Carita Biopefletti on suomalainen avainlipputuote.

Perinteiset muovitetut kertakäyttöiset istuinsuojat ovat käytössä epämukavia ja rasittavat luontoa täysin turhaan. Kankaiset pefletit taas saattavat jäädä käyttöön useammaksi kuin yhdeksi kerraksi, jolloin hygienia kärsii. Euracon tarjoaa nyt mukavan ja mainion, kotimaisen vaihtoehdon: kertakäyttöisen Carita BioPefletin, joka hengittää käytössä ja on täysin kompostoituva jälkikäteen.

Kertakäyttöiset istuinsuojat ovat käteviä saunailloissa, taloyhtiön saunoissa ja uimahalleissa - hygieeninen istuinsuoja on kevyt ja helppo kuljettaa mukana.

Hygieeninen Carita BioPefletti on myös erinomainen vauvan hoitoalusta tai suoja jalkahoidoissa.

Carita Biopefletti säästää saunakansaa turhalta pyykkäämiseltä. Se on 100 prosenttisesti maatuva ja kompostoituva, eikä se sisällä muovia.

Reilussa rullassa on 100 arkkia, joten yksi rulla riittää pitkäksi aikaa. Rullasta on helppo repäistä yksittäinen istuinsuoja. Yhden arkin koko on 39 X 41 cm.

Carita BioPefletit ovat saatavilla 1.9.2012 alkaen pika- ja noutotukuista sekä hyvin varustetuista myymälöistä ympäri Suomen.

Euracon Oy
Sari Koivulahti, myynti- ja markkinointipäällikkö
puh: 0400 426 532, sari.koivulahti@euracon.com

Euracon Oy on suomalainen perheyritys, joka valmistaa päivittäistavaroita leivontaan ja ruoanvalmistukseen sekä ruokien pakastamiseen, tuoresäilytykseen, kattamiseen ja pakkaamiseen. Suomalaiset kahvinsuodattimet ovat yksi Euraconin monista kärkituotteista. Lisäksi yritys valmistaa johtavia tuotteita Suomen markkinoiden suurkeittiöhygieniaan ja kuljettamiseen. Euracon tarjoaa myös elintarviketeollisuudelle pakkausratkaisuja. Euraconin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja tehdas Lapissa. Vuonna 2011 yrityksen liikevaihto oli 24 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 15 prosenttia. Henkilökunnan määrä on 80. Lisätietoja Euraconista löydät osoitteesta euracon.com.