Lakupala loikkasi makeishyllystä jäätelöaltaaseen

Monen suomalaisen jäätelönystävän unelma toteutuu tänä kesänä, kun Ingman yhdistää jäätelöpuikkouutuudessaan kermajäätelön ja lakritsin. Uutuuden takana on yhteistyö erityisesti lakritsintekotaidoistaan tunnetun Pandan kanssa. Panda Lakupala -lakritsilta muotonsa ja makunsa saanut Panda Aito Lakupala Jäätelöpuikko taltuttaa lakritsinhimon ja jäätelönnälän samalla kertaa.

Panda on valmistanut lakritsia Vaajakoskella jo vuodesta 1927 lähtien. Pandan lakritsin herkullisen maun salaisuus on aidosta lakritsijuuresta valmistetussa lakritsiuutteessa sekä ainutlaatuisessa valmistusmenetelmässä. Panda on markkinajohtaja lakritsissa ja Suomen tunnetuin lakritsivalmistaja (Taloustutkimus 4/2011).

Ingman puolestaan tuntee niin suomalaisen kuluttajan makumieltymykset kuin toiveetkin erityisesti jäätelömaailmassa. Ingman ja Panda löivätkin tuotekehityksessä viisaat päänsä yhteen ja molempien taidot yhdistämällä saatiin aikaan reilusti lakritsilta maistuva jäätelöpuikko. Hauskasti lakritsipalalta näyttävä Panda Aito Lakupala Jäätelöpuikko tulee olemaan tänä kesänä varmasti monen jäätelönystävän ykkössuosikki.

Panda Aito Lakupala -lakritsi löytyy siis makeishyllyn lisäksi nyt jäätelöaltaasta. Maistuva lakritsainen kermajäätelö ja Pandan aito lakritsikastike yhdistyvät rapean kuoren alla vastustamattomaksi makuelämykseksi. Tutun Panda Lakupalan muotoinen kermajäätelöpuikko on juuri sopivan kokoinen viileä lakunautinto.

Panda Aito Lakupala Jäätelöpuikossa on lakritsikermajäätelöä, lakritsikastiketta ja lakritsikuorrutetta.

Puikon koko on 100 ml/57 g ja hinta noin 1,35 €.

Tuotteet ovat myynnissä huhtikuun alussa.

Kaija-Leena Orasmaa, tuotepäällikkö, p. 0201 424 500, kaija-leena.orasmaa@ingman.fi

Lataa uutuuskuvat tästä. Muut kuvapyynnöt Ingman Ice Cream, Susanna Huhta, p. 0201 424 500,
susanna.huhta@ingman.fi

Elintarvikealan yritys Ingman Ice Cream Oy Ab toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Baltian maissa ja Valko-Venäjällä. Yrityksen päätoimipaikka on Sipoossa, missä sijaitsevat myynti- ja markkinointitoimintojen lisäksi jäätelön tuotekehitys ja tuotantolaitos. Ingman Ice Creamin liikevaihto vuonna 2010 oli noin 70 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 700 henkeä.