• Zeeland PR/

Maukkaat syysuutuudet: Kariniemen Kananpojan Fileesuikaleet hunaja-chili ja Kananpojan Uuniboxi

Suomalaisten suosikkituote, Kariniemen Kananpojan hunajamarinoidut fileesuikaleet, on nyt saatavilla myös chilillä höystettynä. Syksyn toinen uutuus, Kariniemen Kananpojan Uuniboxi kätevässä kierrätettävässä vuoassa, sopii sellaisenaan uuniin.

Suomalaiset pitävät terveellisestä kananpojan lihasta, jonka sisältämästä rasvasta alle kolmannes on kovia rasvoja. Rypsiöljypohjaiset marinadit hyvinä omega 3 -rasvahappojen lähteinä parantavat tuotteiden rasvan laatua entisestään. Kariniemen klassikkotuote, hunajamarinoidut kananpojan fileesuikaleet, viettää 20-vuotisjuhlavuottaan ja sen kunniaksi Suomen suosituin hunajamarinadi on ryyditetty chilillä mukavasti tuliseksi.

Kariniemen Kananpojan hunaja-chili suikaleet tuovat helposti lisää makua erilaisiin pasta- ja wokkiruokiin. Niitä kannattaa kokeilla myös salaateissa, joissa ne lisäävät sopivasti aterian proteiinipitoisuutta. Muiden Kariniemen rasiatuotteiden tapaan hunaja-chili fileesuikaleiden pakkaus on helposti avattava. 300 gramman rasian hinta on 3-3,50 €.

Syksyn toinen uutuus Kariniemen Kananpojan Uuniboxi on kehitetty kesän hittituotteesta, grilliboxista.

Grilliboxin suosio on ollut huikeaa! Jotta tämän kaltainen tuote palvelee entistä paremmin kuluttajaa ympäri vuoden, olemme kehittäneet Kariniemen Kananpojan Uuniboxin, joka nimensä mukaisesti on tarkoitettu uunissa valmistettavaksi. Syntymässä on uusi suomalainen ”klassikko”, kertoo Kariniemen markkinointipäällikkö Vesa Saarenmaa.

Kariniemen Kananpojan Uuniboxissa paistovalmiit koipi- ja reisipalat on maustettu herkullisiksi, koko perheen makuun sopiviksi. Pakkauksena on uuninkestävä ja näyttävä kartonkivuoka, joka on myös kierrätettävä. Vuokaan on helppo lisätä lisukkeita maun mukaan, jolloin koko ateria valmistuu vaivatta.

Kariniemen Kananpojan Uuniboxi myydään noin 1,6 kilon pakkauksena ja suositushinta on noin 5 € / kilo.

Kariniemen kotitilalta muistutetaan, että parhaan lopputuloksen kananpojasta saa, kun ottaa lihan kylmästä huoneenlämpöön puolisen tuntia ennen valmistusta.

Kariniemen uutuudet ovat kaupoissa syyskuun alusta.

Kuvat:
www.tiesydameen.fi/kuvapankki

Markkinointipäällikkö Vesa Saarenmaa, p. 010 570 5403, vesa.saarenmaa@hkruokatalo.fi

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK ja Kariniemen.
Vuonna 2010 kotimaan liikevaihto oli 718,5 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin 2 460 henkeä.  Lisää tietoa HK Ruokatalosta:
www.hkruokatalo.fi