Mona Rundberg Great Place to Work Instituutin toimitusjohtajaksi 1.8.2013

Parhaissa työpaikoissa ihmiset kasvavat yrityksen mukana. Voimme ilolla kertoa, että meillä Great Place to Work Instituutissa parempia työpaikkoja 1,5 vuoden ajan rakentanut Mona Rundberg (35) ottaa yrityksemme toimitusjohtajan tehtävät vastaan 1.8.2013.

Mona tuntee asiakastyömme arjen, tiimimme ja työkalumme läpikotaisin. Lisäksi hän vastaa jo nykyisellään Journey-valmennusliiketoiminnastamme http://www.greatplacetowork.fi/palvelumme/kehitys-ja-konsultointi/journey-valmennuskonsepti. Monan aiempi kokemus koostuu organisaatioiden, henkilöstön ja toiminnan kehityshankkeiden koordinoinnista ja toteuttamisesta eri organisaatioissa. Mona ottaa roolinsa innostuneena vastaan.

– Läpi urani olen tehnyt töitä parempien työpaikkojen rakentamisen ja organisaatioiden menestyksen eteen. Nyt tuntuu siltä, että olen aloittamassa unelmatyössäni saadessani johtaa organisaatiota, joka työskentelee paremman suomalaisen yhteiskunnan eteen auttamalla organisaatioita rakentamaan parempia työpaikkoja. Olen Panulle koko sydämestäni kiitollinen siitä esimerkillisestä työstä, jota hän on edeltäjänäni tehnyt. Tästä on ilo ja kunnia jatkaa!

Nykyinen toimitusjohtajamme Panu Luukka siirtyy viiden ja puolen vuoden työskentelyn jälkeen jatkamaan paremman työelämän edistämistä uusin tavoin.

– Great Place to Work Institute on toiminut paremman suomalaisen työelämän äänitorvena ja asiantuntijana jo yksitoista vuotta. Tällä hetkellä organisaation asema Suomessa on tunnustettu ja vakaa. Se ei ole sattumaa, vaan omistautuneen tiimityön tulosta. Tiedän jättäväni Great Place to Work Instituten rakastaviin ja aikaansaaviin käsiin. Monan ja hänen tiiminsä ansioista suomalainen työelämä ja jokainen maanantai on aikaisempaa parempi.

Suomen Great Place to Work Instituutin omistaja ja hallituksen puheenjohtaja Asta Rossi onnittelee vanhaa ja uutta toimitusjohtajaa.

– Kiitän lämmöllä Panua, jonka johdolla olemme kasvaneet selvästi niin yrityksenä kuin yhteiskunnallisena vaikuttajanakin. Vastuu siirtyy luontevasti juuri Monalle, joka toteuttaa missiotamme jo nyt intohimolla, ja jolla on vahva halu ja visio luotsata toimintamme sen seuraavaan kehitysvaiheeseen.

Mona Rundberg

mona.rundberg@greatplacetowork.fi

Asta Rossi
asta.rossi@greatplacetowork.fi
www.greatplacetowork.fi

Great Place to Work Institute
Great Place to Work® Institute on maailmanlaajuinen tutkimus- ja konsulttiyhtiö, joka toimii 45 maassa. Vuosittain GPW Institute tutkii yli 6 000 organisaatiota maailmanlaajuisesti ja sen Trust Index© -henkilöstökyselyyn vastaa vuosittain yli 2 000 000 eri organisaatioiden työntekijää. Vuonna 1991 perustetun GPW Instituten tavoitteena on rakentaa parempaa yhteiskuntaa auttamalla organisaatioita kehittymään paremmiksi työpaikoiksi. GPW Institute käyttää kehittämiään Trust Index© -henkilöstökyselyä sekä Culture Audit© -johtamiskäytäntöselvitystä mm. Euroopan parhaat työpaikat -listan sekä maakohtaisten listojen laadinnassa.