Nimitys: kolme uutta kykyä Taitomyllyn riveihin

Viestintätoimisto Taitomylly vahvisti turbiiniryhmäänsä syyskuussa kolmella uudella kyvyllä. KTM Ismo Haaponiemi on nimitetty myllymestariksi vastaamaan toimitusjohtajan tehtävistä. KTM Janike Mäkelä on nimitetty viestintäkoordinaattoriksi ja yritysviestinnän tradenomi Jukka Juhola tiedottajaksi.

Uusi myllymestari Haaponiemi on työskennellyt aiemmin JYP HT ry:n toiminnanjohtajana ja useissa eri tehtävissä Salibandyliitossa, viimeksi liiton pääsihteerinä. Vuonna 2010 Helsingissä järjestetyissä salibandyn MM-kisoissa hän toimi pääsihteerinä. Koulutukseltaan Haaponiemi on kauppatieteiden maisteri Jyväskylän yliopistosta.

Viestintäkoordinaattori Janike Mäkelä on ennen Taitomyllyä työskennellyt muun muassa toimittajana sekä tiedottajana Helsingin Nuorisoasiainkeskuksessa. Koulutukseltaan Janike on kauppatieteiden maisteri Åbo Akademista.

Tiedottaja Jukka Juhola on ennen Taitomyllyyn tuloaan työskennellyt muun muassa copywriterina hakukoneoptimointiin erikoistuneessa Saleslion Oy:ssä ja viestinnän suunnittelijana. Koulutukseltaan Jukka on yritysviestinnän tradenomi Laurea-ammattikorkeakoulusta.

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.