PHYSIOMER-tuotteet helpottavat nenän oireita luonnollisesti ja turvallisesti

Uusi ja ainutlaatuinen PHYSIOMER on turvallisin ja luonnollisin nenänhoitotuote, joka antaa välittömän helpotuksen tukkoiselle ja kuivalle nenälle. PHYSIOMER palauttaa normaalin nenähengityksen turvallisesti ja suojaa hengityselimiä nenän tulehdusten leviämiseltä silmiin, korviin, kurkkuun ja keuhkoihin. Nenän puhdistus PHYSIOMERilla on tehokas, hygieeninen keino korvan, nenän ja kurkun jälkitautien ehkäisyyn. Nenähuuhtelu on myös Suomessa korva-, nenä- ja kurkkutautien sekä lastenlääkäreiden suosittelema flunssan kotihoitokeino. PHYSIOMER-tuotteet eivät vahingoita herkkiä nenän limakalvoja, ja ne sopivat myös pitkäaikaiseen käyttöön.

PHYSIOMERin sisältämä, ainutlaatuinen merivesi sisältää yli 80 mineraalia, siksi sillä on selviä terveydellisiä etuja muihin vastaaviin tuotteisiin verrattuna.

PHYSIOMER-nenänhoitotuotteet sisältävät luonnollista, steriiliä merivettä, joka on kerätty Saint-Malon rannikolta Ranskasta, koska rannikon vesi on erityisen mineraali- ja hivenainerikas. Suihkeet helpottavat tukkeutuneen nenän oireita sekä ehkäisevät ärsytystä ja hengitysvaikeuksia huuhtelemalla pois nenään kerääntyneitä hiukkasia ja mikro-organismeja. PHYSIOMER helpottaa nenän kautta hengittämistä ehkäisemällä ylimääräisen liman kertymistä nenään.

Physiomer Baby Mist sopii jopa 0-vuotiaasta alkaen. Hellävarainen suihke puhdistaa ja kosteuttaa nenän hengitystiet sekä ehkäisee vilustumisen jälkitauteja, kuten korvatulehduksia. Physiomer Baby Mist sisältää luonnollista, isotonista merivettä (0, 9 % merivettä), joka on suolapitoisuudeltaan samaa kuin ihmisen soluissa. Pienen lapsen nenän huuhtelu on helppoa, sillä annostelusuutin on pehmeää ja joustavaa kumia. Lisäksi se on suunniteltu niin, ettei suutinta voi viedä liian syvälle lapsen nenään. Hinta noin 11 € (115 ml).

Physiomer Strong Jet on kehitelty erityisesti kroonisiin nenän ja sivuonteloiden oireisiin sekä leikkausten jälkeiseen käyttöön. Voimakas suihke huuhtelee ja puhdistaa nenän ja sivuonteloiden paksunkin eritteen tehokkaasti. Isotonista merivettä (0,9 %) sisältävä nenäsuihke kosteuttaa ja palauttaa nenän limakalvojen tasapainon ja ehkäisee sekundaarisia infektioita korvissa, nenässä ja kurkussa. Aikuisille ja yli 10-vuotiaille. Hinta n. 11 € (210 ml).

Physiomer Hyperton Spray helpottaa tukkeutuneesta nenästä johtuvia vaivoja vilustumisen, allergian tai nenä- tai sivuontelovaivojen aikana. Sivuonteloiden painetta vähentävä suihke sopii erityisesti myös kroonisiin vaivoihin. Physiomer Hyperton Spray sisältää hypertonista merivettä (2,2 % merivettä), joka on vahvempaa ja suolaisempaa kuin solujen suolapitoisuus. Näin nestettä täynnä olevat turvonneet solut menettävät nestettä osmoosin ansiosta, mikä vähentää turvotusta ja tukkoisuuden tunnetta. Sopii päivittäiseen käyttöön aikuisille ja yli 2-vuotiaille lapsille. Hinta n. 9 € (25ml).

PHYSIOMER-tuotteet ovat saatavilla apteekeista viikosta 42 alkaen. Kuluttajatiedustelut: info-fi@aconordic.com tai 020 7631 600

Yhteydenotot:

Markkinointipäällikkö
Annukka Tuomiranta
annukka.tuomiranta@aconordic.com

Tuote- ja kuvapyynnöt:
Terhi Rauhansalo
terhi.rauhansalo@aconordic.com

Puh: 020 7631 600

ACO HUD NORDIC AB on johtava ihonhoitotuotteita myyvä yritys Pohjoismaissa. Valikoimaan kuuluvat niin lääkevoiteet kuin luksuskosmetiikkatuotteetkin. Oma tutkimus- ja kehityslaboratorio takaa turvalliset, uudenaikaiset tuotteet pohjoismaisille asiakkaille. Avoimuus kuuluu arvoihimme ja julkaisemmekin jatkuvasti uusia tutkimustuloksia tuotteistamme. Tiedon ja tutkimukseen perustuvien lupausten avulla rakennamme uskottavuutta ihonhoitoalalla. ACOn liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa ja ACOlla työskentelee noin 100 työntekijää. Lisätietoa ACOsta osoitteessa www.aco.fi