PlusTV:n joulutervehdys Suomen antennikoteihin

Suomen suosituin maksu-tv PlusTV tarjoaa kaikille Suomen antennikodeille joululahjan, jonka ansiosta 15 maksukanavaa on vapaasti katsottavissa perjantaista 24.12. klo 00.01 maanantaihin 26.12. klo 24.00. Joulun aikana on ohjelmatarjontaa koko perheelle, ja jokaiselle löytyy viihdyttävää katsottavaa.

Vapaasti joulun aikana näkyvät maksukanavat ovat Digiviihde, Discovery Channel, Eurosport, MTV3 Fakta, MTV3 Juniori, MTV3 Leffa, MTV3 MAX, Music TV, Nelonen Kino, Nelonen Maailma, Nelonen Perhe, Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Nickelodeon ja URHOtv.

Kanavat saa näkyviin automaattisen kanavahaun avulla. Tarkemmat ohjeet kanavien hakuun löytyvät PlusTV:n www-sivuilta osoitteesta PlusTV.fi/lahja.

Joulun ajan ohjelmapoimintoja

Villa Helena, Nelonen Kino
Kolme ensimmäistä jaksoa uudesta kotimaisesta draamasarjasta, jossa pääosia näyttelevät muun muassa Sari Havas, Veeti Kallio ja Lorenz Backman. 24.–26.12. klo 22.30

Koko perheen jouluelokuvia, Nelonen Perhe
24.12. klo 9.40 Saiturin joulu, klo 11.10 Poika, joka pelasti joulun ja klo 12.55 Puusepän salaisuudet. 25.12. klo 11.05 Joulun 12 päivää ja klo 13.00 Kasperin kummitusjoulu.

Munamies, MTV3 Juniori
24.12. klo 13.55, 25.12. klo 14.05, 26.12. klo 19.00

Vesku Suomesta, MTV3 MAX
Vuonna 2010 valmistunut dokumenttielokuva Vesa-Matti Loirista esitetään 26.12. klo 21.00.

SM-liigan talviklassikko, URHOtv
24.12. klo 17.30 Jokerit – HIFK (uusinta)

Luonto-ohjelmia, Nelonen Maailma
25.12. klo 20.00 Havaijin aalloissa ja 26.12. klo 20.00 Arabian luonto

Tavoitteena K2, MTV3 Fakta 24.12. klo 18.45–21.40

E.T. – The Extra Terrestial, MTV3 Leffa
Maapallolle eksyneen avaruusolennon ja pienen pojan hellyttävä tarina ystävyydestä 25.12. klo 3.00.

PlusTV:n kanavien kaikki ohjelmat ovat tallennettavissa.

Jyri Ratia, toimitusjohtaja
Digi TV Plus Oy
jyri.ratia(a)plustv.fi

PlusTV, viralliselta toiminimeltään Digi TV Plus Oy, on Suomen johtava antennikotien maksu-tv-palveluntarjoaja. PlusTV:n valikoimassa on 20 Suomen suosituinta ja katsotuinta maksukanavaa. PlusTV tarjoaa MTV Median maksukanavista MTV3 MAXin, MTV3 Faktan, MTV3 Leffan, MTV3 Juniorin yksinoikeudella antennikoteihin. Muut PlusTV:n tarjoamat kanavat ovat: Nelonen Kino, Nelonen Perhe, Nelonen Maailma, Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Disney Channel, Nickelodeon, MTV Music Television, Eurosport, Discovery Channel, Digiviihde, URHOtv ja CANAL+-kanavat: CANAL+ First, CANAL+ Series, CANAL+ Urheilu ja CANAL+ Aitio. PlusTV:n pääomistaja on pohjoismainen mediaoperaattori Teracom Group.