PlusTV tuo 400 tuntia hankilajeja antennitalouksien televisioihin

Talviurheilu on huipussaan tänä vuonna MTV3 MAXilla, ja hankilajien ystäville on tarjolla urheilua runsaammin ja monipuolisemmin kuin koskaan aiemmin. Kanavalla nähdään huikeat 400 tuntia maastohiihdon, mäkihypyn, yhdistetyn, alppihiihdon, lumilautailun ja freestylen maailmancupeja. MTV3 MAX on saatavilla antennikoteihin ainoastaan PlusTV:ltä.

MTV3 Maxin talvikauden 13 kilpailuviikonloppua tarjoavat kanavalla aamusta iltaan kestävien hiihtoputkien lisäksi makasiineja sekä kurkistuksia hiihtomaailman kulisseihin. Huippu-urheilijoiden valmistautumista kauden tärkeisiin koitoksiin päästään seuraamaan mm. Aino-Kaisa Saarisen, Riitta-Liisa Roposen sekä Sami Jauhojärven videopäiväkirjoissa ja blogeissa, osoitteessa http://blogit.mtv3.fi/hiihtotahdet/.

MTV3 MAX Hanki -kokonaisuuden studioemäntänä toimii Inka Korhonen. Kilpailutapahtumien kommentaattoreina ja asiantuntijoina kuullaan eri lajeissa menestystä niittäneitä urheilukonkareita. Mäkihypyn suorissa lähetyksissä asiantuntijana toimii Toni Nieminen, ja kilpailukommentit kuullaan myös kuningaskotka Janne Ahoselta. Yhdistetyn kilpailuissa asiantuntijana on Hannu Manninen, ja alppihiihtokokonaisuuden kommentaattorina toimii mm. Sami Uotila

Urheilujuhlan kunniaksi PlusTV tarjoaa kaikille asiakkailleen mahdollisuuden hankkia PlusTV-paketti lisäkortille kotitalouden kahteen muuhun tv-vastaanottimeen, tai vaikka loma-asunnolle, ilman kanavapakettimaksua, pelkällä korttimaksulla. Valtaosassa tämän päivän televisiovastaanottimista on (SD-) kortinlukija valmiina, joten näin kuluttajat saavat helposti kaikki tilaamansa palvelut tarjolle muuallekin kuin olohuoneeseen. Kukaan toinen maksu-tv-operaattori ei pysty tarjoamaan palvelua, jossa hiihtolajit näkyvät vastaavalla tavalla kaikissa vastaanottimissa ja lähtevät mukaan lomallekin.

Tulevia kisaviikonloppuja kaudella 2011 – 2012:

• 12. – 13.11.2011 Alppihiihto (Levi)
  • 19. – 20.11.2011 Maastohiihto (Beitostölen)
  • 26. – 27.11.2011 Alppihiihto (Aspen & Lake Louise)
  • 2. – 4.12.2011 Mäkihyppy (Lillehammer), Yhdistetty (Lillehammer), Alppihiihto (Beaver Creek), Maastohiihto (Düsseldorf)
  • 8. – 9.12.2011 Mäkihyppy (Harrachov)
  • 10. – 11.12.2011 Yhdistetty (Itävalta), Lumilautailu (Ruka), Maastohiihto (Davos), Mäkihyppy (Harrachov), Alppihiihto (Val D'Isere)
  • 16. – 19.12.2011 Yhdistetty (Itävalta), Maastohiihto (Rogla), Mäkihyppy (Engelberg), Alppihiihto (Courchevel & Alta Badia)
  • 28.12. – 8.1.2012 Keski-Euroopan mäkiviikko (Lienz), Alppihiihto Lienz Tour De Ski (Lienz), Alppihiihto (Lienz, München, Zagreb & Adelboden), Yhdistetty (Schonach)

Jyri Ratia, toimitusjohtaja, Digi TV Plus Oy
puh. 050 341 3052, jyri.ratia(a)plustv.fi

PlusTV, viralliselta toiminimeltään Digi TV Plus Oy, on Suomen johtava antennikotien maksu-tv-palveluntarjoaja. PlusTV:n valikoimassa on 20 Suomen suosituinta ja katsotuinta maksukanavaa. PlusTV tarjoaa MTV Median maksukanavista MTV3 MAXin, MTV3 Faktan, MTV3 Leffan, MTV3 Juniorin yksinoikeudella antennikoteihin. Muut PlusTV:n tarjoamat kanavat ovat: Nelonen Kino, Nelonen Perhe, Nelonen Maailma, Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Disney Channel, Nickelodeon, MTV Music Television, Eurosport, Discovery Channel, Digiviihde, URHOtv ja CANAL+-kanavat: CANAL+ First, CANAL+ Series, CANAL+ Urheilu ja CANAL+ Aitio. PlusTV:n pääomistaja on pohjoismainen mediaoperaattori Teracom Group.