PlusTV tuo teräväpiirron antennikoteihin syksyllä

Suomen suosituin maksu-tv-operaattori PlusTV uskoo teräväpiirto-laadun olevan tulevaisuuden TV:n kuvanlaadun standardi, ja tuo teräväpiirtokanavat ja uudet päätelaitteet markkinoille syksyllä 2012.

Uudet laadukkaat sisällöt ja asiakaskokemuksen parantaminen ovat saaneet maksu-tv-markkinan odotettuun kasvuun (+6 %) viime syksystä alkaen, ja Suomen suosituin maksu-tv-operaattori on edelleen PlusTV.

”Nyt on oikea aika panostaa myös tekniikkaan ja entistä parempaan kuvanlaatuun”, kertoo PlusTV:n toimitusjohtaja Jyri Ratia.

Teräväpiirtokanavat ja tulevaisuudessa myös uudet internet-pohjaiset tv:n katselun lisäarvopalvelut, kuten videovuokraamo ja ohjelmakirjastot (ns. play-palvelut) kasvattavat entisestään kiinnostusta maksu-tv:tä kohtaan.

”Olemme aktiivisesti mukana kehittämässä maksu-tv-markkinaa ja tarjoamassa uusia palveluita. Edellytyksenä uusien palvelujen lanseerauksille PlusTV:llä on kuitenkin niiden helppokäyttöisyys ja edullisuus”, linjaa Ratia.

PlusTV panostaa palvelun helppouteen ja asiakastyytyväisyyden kasvattamiseen
PlusTV on panostanut koko olemassaolonsa ajan helppokäyttöiseen palveluun. Lähes jokaisesta kotitaloudesta löytyvän kortinlukijallisen digivastaanottimen lisäksi palvelun käyttämiseen tarvitsee vain kortin.

”Haluamme tehdä kaikkemme parantaaksemme asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja palvelua. Nykypalvelumme kehittäminen sekä uusille että nykyisille asiakkaillemme ja asiakastyytyväisyyden kasvattaminen ovat olleet tärkeimmät painopiste-alueet alkuvuonna.”

Teräväpiirtokanavat suomalaisille antennikodeille helposti PlusTV:ltä
PlusTV on tehnyt päätöksen tuoda teräväpiirtokanavat suomalaisiin antennikoteihin kokonaan uudenlaisella Viaccess-salaustekniikalla. Näin PlusTV haluaa tarjota teräväpiirto-ohjelmat asiakkailleen mahdollisimman helpolla tavalla ja palvella sellaisia kuluttajia, jotka ovat uusimassa laitteitaan.

Teräväpiirtokanavien katseluun kuluttajat tarvitsevat aina uuden T2-standardia tukevan päätelaitteen ja nyt PlusTV tarjoaa lisää laadukkaita vaihtoehtoja päätelaitetarjontaan.

”Uudet päätelaitteet edesauttavat myös uusien lineaarikatselua täydentävien palvelujen – kuten ohjelmakirjastot ja videovuokraamo – nopeaa lanseeraamista Suomeen, sillä pystymme hyödyntämään emokonsernimme, pohjoismaisen mediaoperaattorin Teracomin resursseja palvelunkehityksessä”, kertoo Ratia.

Jyri Ratia, toimitusjohtaja
Digi TV Plus Oy, puh. 050 341 3052
jyri.ratia(at)plustv.fi

PlusTV, viralliselta toiminimeltään Digi TV Plus Oy, on Suomen johtava antennikotien maksu-tv-palveluntarjoaja. PlusTV:n valikoimassa on 20 Suomen suosituinta ja katsotuinta maksukanavaa. PlusTV tarjoaa MTV Median maksukanavista MTV3 MAXin, MTV3 Faktan, MTV3 Leffan, MTV3 Juniorin yksinoikeudella antennikoteihin. Muut PlusTV:n tarjoamat kanavat ovat: Nelonen Kino, Nelonen Perhe, Nelonen Maailma, Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Disney Channel, Nickelodeon, MTV Music Television, Eurosport, Discovery Channel, Digiviihde, URHOtv ja CANAL+-kanavat: CANAL+ First, CANAL+ Series, CANAL+ Urheilu ja CANAL+ Aitio. PlusTV:n pääomistaja on pohjoismainen mediaoperaattori Teracom Group.