PlusTV uudistaa ilmettään uudelle aikakaudelle

Suomen suurin maksu-tv-operaattori PlusTV juhlii viisivuotista taivaltaan suomalaisen maksu-tv:n edelläkävijänä. Valoisat tulevaisuuden näkymät otetaan vastaan uudella brändi-ilmeellä.

PlusTV haluaa jatkossakin viestiä Suomen suosituimmista maksu-tv-sisällöistä ja helposta palvelusta, jotka ovat alusta alkaen olleet toiminnan kulmakiviä PlusTV:llä.

”Tavoitteenamme on jatkuvasti kehittää parempia TV-palveluita ja asiakaskokemuksia sekä yhä parempaa asiakastyytyväisyyttä. Uusi, selkeä ilmeemme kertoo osaltaan sitoutumisestamme näihin tavoitteisiin”, kertoo PlusTV:n toimitusjohtaja Jyri Ratia.

PlusTV uskoo viihdyttäviin, mutta helppokäyttöisiin palveluihin, ja tämä välittyy tulevassa markkinointiviestinnässä ja visuaalisessa esiintymisessä. Viestinnän linjaa pelkistämällä oleellinen asia saa enemmän painoarvoa. Oleellisina asioina PlusTV näkee tarjoamiensa sisältöjen korkean laadun sekä palvelujen käytön helppouden.

”On tärkeää välittää tätä viestiä ja toimia sen mukaan, niin että asiakkaat voivat itse keskittyä viihtymiseen”, Ratia linjaa.

”Toimintamme ja palvelumme kehittyessä tuomme myös visuaalisen ilmeemme uudelle aikakaudelle. PlusTV:n uudistunut ulkoasu viestii asioita, joihin panostamme: selkeyttä, rohkeutta ja parasta laatua. Samalla viestintään on tuotu kansainvälisempiä ja elämyksellisempiä sävyjä”, kertoo markkinointijohtaja Anu Shibutani brändiuudistuksesta.

Asiakastyytyväisyyden kasvattamista PlusTV ei jätä vain puheiden ja ilmeen uudistuksen varaan: asiakaspalveluhenkilökuntaa on vahvistettu uusilla rekrytoinneilla, palveluneuvojien koulutusta on tehostettu, laskun ulkoasua selkeytetään ja uusia tapoja asiakaspalautteiden saamiseksi kehitetään jatkuvasti.

”Hyvä televisio on täyttä elämää ja PlusTV:n katselukortti on kortti täynnä elämyksiä”, kiteyttää toimitusjohtaja Ratia lopuksi.

Jyri Ratia
Digi TV Plus Oy

jyri.ratia(at)plustv.fi

Anu Shibutani
Markkinointijohtaja
Digi TV Plus Oy
puh.040 410 0100
anu.shibutani(at)plustv.fi

PlusTV, viralliselta toiminimeltään Digi TV Plus Oy, on Suomen johtava antennikotien maksu-tv-palveluntarjoaja. PlusTV:n valikoimassa on 20 Suomen suosituinta ja katsotuinta maksukanavaa. PlusTV tarjoaa MTV Median maksukanavista MTV3 MAXin, MTV3 Faktan, MTV3 Leffan, MTV3 Juniorin yksinoikeudella antennikoteihin. Muut PlusTV:n tarjoamat kanavat ovat: Nelonen Kino, Nelonen Perhe, Nelonen Maailma, Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Disney Channel, Nickelodeon, MTV Music Television, Eurosport, Discovery Channel, Digiviihde, URHOtv ja CANAL+-kanavat: CANAL+ First, CANAL+ Series, CANAL+ Urheilu ja CANAL+ Aitio. PlusTV:n pääomistaja on pohjoismainen mediaoperaattori Teracom Group.