Portin uusissa porsaan ulkofileepihveissä maistuu possu, ei lisäaine

Kuluttajat ovat yhä tietoisempia ruuan laadusta ja haluavat luonnollisia, lisäaineettomia makuja. Portin Kevätsipuli Possun ulkofileepihvien mausteöljy ei sisällä lisäaineita. Säilöntäaineitakaan ei tarvita, koska pihvit pakataan suojakaasuun ja ensiluokkainen raaka-aine ja korkea hygienia varmistavat säilyvyyden.

Fileet on pintamaustettu kevätsipulilla ja ne valmistetaan käsittelemättömästä porsaan ulkofileestä.  Ohuet pihvit valmistuvat nopeasti. 300 gramman pakkauksessa on neljä pihviä.

Lisätietoja ja tuotekuvat

Tuotekehitys- ja laatupäällikkö Marita Leskinen, puh.0400 890102, sähköposti: marita.leskinen@jarvisuomenportti.fi.

Tuotekuvat ladattavissa osoitteessa www.jarvisuomenportti.fi/tuotteet

Järvi-Suomen Portti Oy on kehittyvä, Mikkelissä toimiva valtakunnallinen elintarvikealan yritys. Yhtiöllä on laaja valikoima lihajalosteita, lihatuotteita sekä valmisruokaa. Järvi-Suomen Portin tuotemerkit ovat Portti ja UkkoPekka. Järvi-Suomen Portin liikevaihto on vuositasolla noin 60 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 200 elintarvikealan ammattilaista.