Pyöröovet osaksi KONEen automaattioviliiketoimintaa

KONE Hissit Oy on solminut valtakunnallisen jälleenmyyntisopimuksen Royal Boon Edam International B.V:n kanssa. Boon Edam on kansainvälinen markkinajohtaja pyöröoviliiketoiminnassa ja kulkuturvajärjestelmissä. KONE ja Boon Edam ovat aikaisemmin tehneet yhteistyötä Alankomaissa ja nyt yhteistyö laajenee Suomen markkinoille.

Boon Edamin pyöröovet, turvaovet, portit ja kääntöportit liitetään osaksi KONEen People Flow™ -ratkaisuja asiakkaille. KONEen asentajat koulutetaan myös Boon Edam -tuotteiden kunnossapitoon ja modernisointiin.

”Boon Edamin korkealuokkaiset ja kiinteistön energiankulutusta pienentävät pyöröovet täydentävät erinomaisesti KONEen ovituotevalikoimaa ja tukevat KONEen People Flow™ -ratkaisuja. Yhdessä pystymme tarjoamaan laadukkaita turvallisuus- ja esteettömyysratkaisuja kiinteistöihin”, kertoo KONE Hissit Oy:n toimitusjohtaja Mikko Korte.

KONE tarjoaa kattavan tuotevalikoiman henkilöliikenne- ja teollisuusoviratkaisuja asuintaloihin, liike- ja teollisuuskiinteistöhin sekä julkisen liikenteen tarpeisiin. Kaikissa KONEen tuotteissa ja palveluissa keskitytään laitteiden luotettavaan toimintaan, turvallisuuteen, kestävyyteen, designiin ja ekotehokkuuteen.

Heli Aalto, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, KONE Hissit Oy, puh. 0204 75 4504

KONE Hissit Oy

KONE Hissit Oy, KONEen kotimaan liiketoimintayksikkö, tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja modernisointiin. Eri asiakasryhmien tarpeiden ymmärtäminen on ohjannut yhtiön toimintaa jo sadan vuoden ajan. KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. Vuonna 2010 KONE-konsernin liikevaihto oli 5 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 33 800. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

www.kone.fi