• Zeeland PR/

Rej Design -pyyhekuivaimet valmistetaan kotimaisella ammattitaidolla ja korkealuokkaisista materiaaleista

Rej Design Largo -uutuuksia:

Näyttävyyttä runsaalla kuivatustilalla ja toiminnallisuutta pieneen tilaan

Nimensä mukaisesti Largo-tuoteperheen idea piilee kuivaustelineen leveydessä. Largo-kuivauspatterissa yhdistyvät huolella mietitty toiminnallisuus ja ajaton muotokieli. Vaakasuuntaiseen, suorakaiteen muotoiseen pyyhekuivaimeen mahtuvat ylellisen paksut kylpypyyhkeet taittelematta, ja sisustuksen vaakalinjoja myötäilevä muoto luo näyttävän ja ajattoman ilmeen esimerkiksi kotikylpylään. Nyt Largo-tuoteperhe täydentyy pyyhekuivaimella, jossa kuivatuspinta-alaa on erityisen paljon. Largo 100606 -mallin kuivaustelineessä on kuusi vaakaortta, ja sen leveys on 1000 mm ja korkeus 600 mm. Uutuuskuivain on saatavana vesi- tai sähkötoimisena.

REJ DESIGN LARGO BTH 100606

Lvi-koodi: kromi 5488231
Leveys 1000 mm, korkeus 600 mm, 6 vaakaortta
Kytkentäväli 1000 mm. Kytkentä alhaalta.
Teho: 176 W

Vesitoimisena OVH 676,25 € (sis. alv 23 %)

REJ DESIGN LARGO EH 100606

Sähkötoiminen

Lvi-koodi: o/y, v/a kromi 5280312 / v/y, o/a kromi 5280314

Kytkentä vasen/oikea ylä- tai alajalka
Leveys 1000 mm, korkeus 600 mm, 6 vaakaortta
Pistotulppaliitäntä vakiona, asennutettavissa myös kiinteäksi.

On/off-katkaisija pystyputken päässä kätisyyden mukaan.

Teho: 75 W / 230 V

Sähkötoimisena OVH 717,75 (sis. alv 23 %)

Uudella Largo BTH 60404 -kuivaustelineellä vastataan niiden käyttäjien toiveisiin, jotka ovat kaivanneet pieniin tiloihin sopivaa mallia. Largo BTH 60404 on tämän tuoteperheen kapein kuivausteline, jonka leveys on 600 mm ja korkeus 400 mm. Pienestä ja sirosta koostaan huolimatta myös tähän kuivaustelineeseen kylpypyyhe mahtuu kuivumaan ilman taittelua. Kuivain on tällä hetkellä saatava vesikiertoisena.

REJ DESIGN LARGO BTH 60404

Lvi-koodi: kromi 5488242 / valk. 5488243
Leveys 600 mm, korkeus 400 mm, 4 vaakaortta
Kytkentäväli 200 mm, vasen/oikea. Kytkentä sivusta.
Teho: kromi 112 W / valk. 191 W

Vesitoimisena OVH 460,43 € (sis. alv 23 %)

Rej Design Tango -uutuuksia: Tehokasta tilankäyttöä ja räätälöityjä ratkaisuja

Suositussa ja monipuolisessa Tango-tuoteperheessä on nyt vesitoimisia kuivaimia kytkentäväleillä 350, 400, 500 ja 600 mm. Valtaosa Tango-tuotteista on saatavana myös sähkötoimisina. Käytettävissä olevaan tilaan on helppo löytää sopiva kuivain. Tango-tuoteperheen uusin jäsen on vesitoiminen malli BTH 40807. Pyyhekuivain on suunniteltu niin, että pikkupyyhkeet sijoitetaan yläorsille ja isommat pyyhkeet taasen alemmas, jolloin käytössä oleva tila tulee hyödynnetyksi tehokkaasti. Kuivaustelineen leveys ja kytkentäväli on 400 mm ja korkeus 800 mm.

REJ DESIGN TANGO BTH 40807

Lvi-koodi: kromi 5488234 / valk. 5488233
Leveys 400 mm, korkeus 800 mm, 7 vaakaortta
Kytkentäväli 400 mm. Kytkentä alhaalta.
Teho: kromi 101 W / valk. 162 W

Vesitoimisena OVH 526,90 € (sis. alv 23 %)

Uutta on myös se, että nyt kaikki Tango-mallit on haluttaessa saatavana kallistettuina. Käyttäjät ovat toivoneet valikoimaan lisää malleja, joissa teline kallistuu ulospäin seinäpinnasta. Tällöin pyyhkeet roikkuvat telineessä ilmavasti lomittain, mikä lisää käyttömukavuutta. Uutuusmalleja valmistetaan tilauksesta. Rej-Design pystyy vastaamaan asiakkaiden erityistoiveisiin valmistamalla myös muita vesitoimisia kuivaimia mittatilaustyönä ja eri kytkentävaihtoehdoilla.

Esimerkkinä kallistetusta kuivainmallista esitellään Tango-malliston 500x740/4 -koon kuivain:

REJ DESIGN TANGO BTH 50744X tai EH 50744X
Vesitoiminen tai sähkötoiminen

Soveltuu käyttövesi- ja lämmitysjärjestelmään tai sähköverkkoon.
Leveys 500 mm, korkeus 740 mm, 4 vaakaortta. Etäisyys seinäpinnasta kuivaimen yläosassa 200 mm, alaosassa 85 mm.
Vesitoimisena OVH 536,03 € (sis. alv 23 %)

Sähkötoimisena OVH 562,57 € (sis. alv 23 %)

Laatu syntyy ammattitaidosta ja parhaista raaka-aineista

Rej Design -tuotteet valmistetaan Suomessa käsityönä ammattitaidolla, joka on tulosta 65 vuoden kokemuksesta alalla. Kotimaisena toimijana Rej Design Oy tietää suomalaisen toimintaympäristön vaatimukset ja osaa huomioida Suomessa käytössä olevat järjestelmät sekä liitäntöjen yhteensopivuuden. Rej Design -tuotteille on myönnetty kotimaisuudesta kertova Avainlippu-merkintä.

Rej Design -kuivaimet soveltuvat asennettaviksi käyttövesi- ja lämmitys- tai sähköjärjestelmään. Käyttövesijärjestelmään tai sähköverkkoon kytketyn kuivaustelineen etuna on sen tarjoama ympärivuotinen lämpö ja kuivatusteho.

Rej Design -kuivaimet valmistetaan korkealuokkaisesta tyyppihyväksytystä LVI-laadun kuparista. Kupari on hygieeninen, 100-prosenttisesti kierrätettävä ja ekologinen, lämmönluovutuskyvyltään erinomainen materiaali, jonka käyttöikä on pitkä. Pitkäikäiset kokemukset osoittavat, että kupari on paras mahdollinen materiaali pyyhekuivaimissa.

Pintakäsittelyn vakiovaihtoehdot ovat kromaus ja valkoinen pulverimaalaus. Myös muita RAL-värejä saa tilauksesta, mikä mahdollistaa patterin sävyttämisen muuhun sisustukseen sopivaksi.

Kuivausteline tuo mukavuutta asumiseen

Viihtyisä asuminen lähtee arjen toimivuudesta. Märkien pyyhkeiden ja kastuneiden ulkoiluvaatteiden kuivaksi saaminen on jokaiselle tuttu pulma, jonka lämmin kuivauspatteri voi ratkaista. Kuivauspatteri kuivaa kosteuden pyyhkeistä nopeasti, joten tekstiilit pysyvät miellyttävän raikkaina ja hygieenisinä. Lämmin kylpypyyhe tuo myös pientä ylellisyyttä arkeen.

Kuivauspatterilla tekstiilit on mahdollista saada kuivaksi energiatehokkaasti. Käyttövesi- tai lämmitysjärjestelmään kytkettynä kuivain tuottaa lämmön ”kaupan päälle”. Sähkötoimisen kuivauspatterin energiankulutus on alhainen: 35–75 W mallista riippuen. Ympärivuotisesti käytössä olevan keskikokoisen kuivaimen kustannus vuodessa on noin 30 euroa.

Merkittävä kuivauspatterin tuoma etu on se, että kuivain poistaa sisäilmasta kosteutta, mikä ennaltaehkäisee kosteus- ja homevaurioiden syntyä ja parantaa sisäilman laatua.

– Kuivauspatterin monikäyttöisyys ja hyödyllisyys käy parhaiten ilmi käytössä. Jos aiemmassa asunnossa on ollut pyyhekuivain, sellaisen haluaa myös seuraavaan kotiinsa, toimitusjohtaja Mari Vanhalakka Rej-Design Oy:stä on huomannut.

Kylpyhuoneiden lisäksi kuivauspatteri tuo lisäkuivaustilaa ja helpottaa arjen toimia esimerkiksi eteis-, harraste- ja kodinhoitotiloissa. Kuivaustelineen lisävarusteiden avulla kuivuvat niin kengät, lasten haalarit kuin esimerkiksi paidat ja aremmat tekstiilit.

Kaikki tuotteet ovat saatavilla Habitare 2011 -messujen jälkeen.

Uutuustuotteiden mittapiirrokset näet liitteenä olevasta tiedotteesta. Kts. alla.

Mari Vanhalakka, toimitusjohtaja, Rej-Design Oy, (09) 8689 390, 040 825 3866, mari.vanhalakka@rejdesign.fi

Arto Halonen, tuotepäällikkö, Rej-Design Oy, (09) 8689 3929, 040 538 9705,
arto.halonen@rejdesign.fi

Sähkö- ja vesitoimisia kuivaimia valmistava Rej-Design Oy periytyy vuonna 1946 perustetusta konepajasta, josta kuivaustelinetuotanto erotettiin omaksi yhtiökseen vuonna 2005. Nykyään Rej-Design Oy on alansa markkinajohtaja Suomessa. Tuotekehitykseen aktiivisesti panostavan Rej Design Oy:n tuotteet ovat kotimaista käsityötä reilun 50 vuoden kokemuksella. Yhtiön pääkonttori ja tuotanto sijaitsevat Järvenpäässä. Rej Design -kuivaimia myyvät alan liikkeet kautta maan. www.rejdesign.fi