Salesforcen CRM-mobiilisovellus päivitetty iPhone 3.0:lle

Mobiilisovelluksella käsiksi yritystietoihin mistä vain.

Salesforcen suosittu CRM Mobile -asiakkuudenhallintaohjelmisto on päivitetty tukemaan iPhonen uuden ohjelmistoversion ominaisuuksia. Nyt ohjelma mahdollistaa paitsi paljon keskustelua herättäneen kopioinnin ja liittämisen, myös tietueiden kloonaamisen, kalenterityyppisten tapahtumien luonnin ja monipuolistuneet hakutoiminnot. CRM Mobile -ohjelman avulla yritykset pääsevät asiakastietoihinsa käsiksi iPhonen tai iPod Touchin avulla. Myös puheluiden ja sähköpostien hallinta onnistuu CRM-järjestelmää hyödyntäen. Mobiiliohjelmisto hyödyttää erityisesti liikkuvia työntekijöitä, kuten kenttää kiertäviä myyjiä. Ohjelmaa on ladattu jo lähes 100 000 kertaa. Salesforce CRM Mobilen voi ladata itselleen ilmaiseksi osoitteessa www.itunes.com/appstore. Lisätietoa sovelluksesta voi lukea Salesforcen virallisesta blogista osoitteessa http://blogs.salesforce.com/blogs/2009/06/salesforce-crm-mobile-updated-for-iphone-os-30.html sekä osoitteessa https://www.salesforce.com/mobile/lite. Kuvia ladattavissa tämän tiedotteen alalaidassa olevista linkeistä.