Seinäjoen Gigantti-myymälä tuplaa tilansa

Kodinkonekaupan markkinajohtaja Gigantti avaa kevään aikana uuden, lähes tuplasti nykyistä isomman myymälän Etelä-Pohjanmaan lakeuksille Seinäjoelle. Muuton myötä myymälän valikoima moninkertaistuu.

Kevään kuluessa Seinäjoelle avautuva uusi Gigantti-myymälä tarjoaa jatkossa kaupungin laajimman kodinkonevalikoiman. Myös asiointi helpottuu, kun tavaranluovutus isommille tuotteille tulee olemaan sisäänkäynnin yhteydessä.

”Seinäjoen Gigantin myynti on kasvanut jatkuvasti ja nykyiset tilat ovat alkaneet käymään pieneksi. Uuden isomman myymälän myötä pystymme kasvattamaan valikoimaa merkittävästi ja sen myötä palvelemaan seinäjokelaisia asiakkaitamme entistä paremmin”, kertoo Gigantin Franchise Manager Jonas Lindeman.

Uusi, 1200-neliöinen myymälä on Gigantin uusimman konseptin mukainen. Myymälän avajaispäivä tarkentuu kevään kuluessa.

Lisätietoja medialle:
Jonas Lindeman, Franchise Manager, Gigantti
Puh: 050 913 4970, s-posti: jonas.lindeman@gigantti.fi

Taneli Balde, asiakkuusjohtaja, Taitomylly
Puh: 040 822 1931, s-posti: taneli.balde@taitomylly.fi

Gigantti Oy Ab on Suomessa toimiva kodinkoneketju, jolla on 39 myymälää ja noin 800 työntekijää. Yhtiön myynti vuonna 2009 oli 370 miljoonaa euroa. Myymälöiden lisäksi Gigantti myy tuotteitaan verkkokaupassaan Gigantti.fi sekä 17 franchise-myymälässä. Gigantti on osa norjalaista Elkjøp-konsernia, jonka omistaa englantilainen DSG international plc. Lisätietoja www.gigantti.fi