Sony Professional -kiertue Helsinkiin

Kaikille kiinnostuneille avoin tilaisuus esittelee laajan joukon Sonyn uusimpia ammattituotteita joulukuun alussa.

Sony Professionalin syksy kulkee kuvan voimalla. Power of Images -teeman ympärillä järjestetään yli 600 tilaisuutta aina työpajoista näyttelyihin ja tuotelanseerauksiin ympäri Euroopan. Tapahtumissa päästään tutustumaan uusiin tuotteisiin sekä yhtiön tulevaisuudenvisioihin. Ensimmäinen tilaisuus oli Ranskassa lokakuussa järjestettyjen Satis-ammattilaismessujen yhteydessä. Tuolloin Sony julkisti tukun uutuuksia. Myös Pohjoismaat saavat osansa. Nordic Tour kiertää Norjan, Ruotsin, Suomen ja Tanskan vielä ennen joulua. Kiertueen lisäksi EXperience II Master Classes tarjoaa tuotekoulutusta ja hyödyllisiä käyttövinkkejä. Kiertueen päivämäärät ovat: • Oslo: 18.11.09 • Tukholma: 25.11.09 • Helsinki: 02.12.09 • Vilna: 09.12.09 • Kööpenhamina: 15.12.09 Helsingin tilaisuus järjestetään Director’s Cut’n studio DC3:ssa (MTV3:n toimitilat, A1 kerros, Ilmalantori 2, Radiokadun puolelta sisään) klo 9-17. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita! Nordic Roadshow -kiertueella esillä olevat tuotteet ja palvelut: HDV-alue XDCAM HD422 HDCAM SR HDXchange Anycast Live production Videoneuvottelu Julkiset näytöt XDCAM HDCAM Tuotantomonitorit Adobe, Apple ja Avid-editointi IP-valvonta Ziris canva—digital signage Tallennusmediat