Sony Walkman® on nyt langaton

Uudet tyylikkäät ja värikkäät A- ja S-sarjan MP3-videosoittimet toimivat nyt Bluetooth®-yhteydellä

• Walkman® NWZ-A860-sarja: upea suunnittelu ja huipputason äänenlaatu (S-Master MX -digitaalivahvistin), 7,1 cm:n (2,8-tuumainen) terävä LCD-laajakuvakosketusnäyttö, Bluetooth®-yhteys
  • Walkman® NWZ-S760-sarja: ohut ja tyylikäs, ensiluokkainen äänenlaatu, Bluetooth®-yhteys ja 50 tunnin akun kesto
  • Walkman® NWZ-E460-sarja: värikäs suunnittelu ensiluokkainen ääni ja basso, 50 tunnin akun kesto ja viihdyttävä karaoketila sekä lyriikkanäyttö
  • Walkman® NWZ-W260-sarja: vedenpitävä2, langaton, pestävä3, käytössä mukava ja entistä kevyempi malli

Tämän kauden Walkman®-mallisto hemmottelee käyttäjiä rikkaammalla ja entistä täydellisemmällä äänellä. Sonyn malleista löytyvät täydelliset MP3-soittimet ja MP3-videosoittimet aina Walkman® A860-sarjan huipputason äänenlaadusta Walkman® E460-sarjan värikkääseen ulkoasuun ja viihdyttäviin ominaisuuksiin.

Walkman®-malliston A860-, S760- ja E460-sarjoja yhdistää virtaviivaisuus, kurvikas muotoilu sekä akku, josta riittää virtaa pitkään kuunteluun. Kaikissa kolmessa mallissa on MediaGo-ohjelmisto, joka helpottaa musiikkitiedostojen, videoiden ja valokuvien siirtoa Windows® Explorerista tai iTunes-ohjelmistosta.

Sonyn ainutlaatuinen Clear Audio -tekniikka takaa erinomaisen äänenlaadun. SensMe™-ohjelman avulla musiikkikanavien luominen teeman mukaan on helppoa, sillä ohjelma luokittelee automaattisesti musiikkikappaleet eri kanaviin. Muita yhteisiä viihdyttäviä ominaisuuksia uusissa malleissa ovat karaoketila, synkronoitu lyriikkanäyttö sekä kielenoppimisfunktio.

A860- ja S760-sarjojen ääni kuuluu Bluetooth®-yhteyden kautta langattomissa kuulokkeissa, kaiutintelakoissa, auton äänentoistojärjestelmissä ja muissa yhteensopivissa laitteissa. Bluetooth®-yhteys Walkman® A860- ja S760-sarjoissa mahdollistaa myös valokuvien5 jakamisen yhteensopivien matkapuhelinten välillä.

Äänen laatu hifistien makuun: Walkman® NWZ-A860-sarjan MP3-videosoitin
Kaikkien aikojen Walkman®-malliston keulakuvana kulkee uskomattoman tyylikkäästi suunniteltu uusi NWZ-A860-sarjan MP3-videosoitin.

Kauniisti muotoiltu Walkman® A860 vie tavallisen soundin aivan uusiin korkeuksiin Clear Audio -tekniikan avulla. Uuden sukupolven Sonyn S-Master MX - digitaalivahvistimen tekniikka alentaa melutasoa ja äänen vääristymistä sekä takaa, että lempikappaleet kuulostavat entistä paremmalta.

Leveä, 2,8-tuumainen LCD-kosketusnäyttö tarjoaa upean käyttökokemuksen valokuvien ja videoiden selaamiseen. Terävää ja kirkasväristä näyttöä koskettamalla pystyy kätevästi selailemaan tallennettuja tiedostoja.

Langaton elämys ja korkealaatuinen ääni: Walkman® NWZ-S760-sarjan MP3-videosoitin
Ohuen ja tyylikkään Walkman® NWZ-S760-sarjan avulla pääsee nauttimaan langattoman kuuntelun vapaudesta ja mukavuudesta Bluetooth®-yhteydellä.

Elävän äänen varmistaa neljä Clear Audio -tekniikkaa (kirkas basso, kirkas stereoääni, DSEE (Digital Sound Enhancement Engine) ja EX-kuulokkeet). Akulla voi kuunnella 50 tuntia musiikkia tai katsoa 10 tuntia videoita.

Erinomaisen langattoman äänen tarjoavat MDR-NWBT10 Bluetooth® -kuulokkeet ovat täydellinen kumppani Walkman®-mallistolle. Kuulokkeiden akun voi ladata joko tietokoneesta tai suoraan Walkmanin® kautta, ja akku riittää musiikin kuunteluun jopa 4 tunnin ajaksi. Vaikka Walkman® on hautautuneena laukun tai taskun pohjalle, kuulokkeissa olevan ohjausobjektin avulla kappaleiden valinta ja vaihto sujuu ilman sähläystä.

Värikäs suunnittelu, loistava ääni ja viihdyttävät ominaisuudet löytyvät Walkman® NWZ-E460-sarjan MP3-videosoittimesta
Astu värikkäiden Walkman®-videosoittimien maailmaan! Uusi NWZ-E460 kuulostaa yhtä hyvältä kuin miltä näyttää.

Uudet EX-kuulokkeet sekä Sonyn Clear Audio -tekniikka (kirkas basso, kirkas stereoääni ja DSEE) takaavat laadukkaan Walkman®-äänen. Pitkäkestoinen akku (50 tuntia musiikin kuunteluun tai 10 tuntia videoiden katseluun) tuo viihtyisyyttä pitkille lennoille, työmatkoille tai viikonloppureissuille.

Vedenpitävä, langaton, pestävä ja kätevä Walkman® NWZ-W260-sarjan MP3-soitin
Kätevä ja edeltäjäänsä 25 % kevyempi, Walkman® NWZ-W260 -sarja on täydellinen urheiluun ja sopii aktiiviseen elämäntapaan. Kätevä käyttää kuntosalilla, lenkillä, tai vaikka suihkussa.2,3,8

Content Transfer -ohjelmisto helpottaa tiedostojen siirtoa tietokoneelta tai iTunes-ohjelmistosta 4.

Nopea kolmen minuutin lataus antaa tarpeeksi virtaa 60 minuutin kuunteluun,ja täyteen ladattu akku mahdollistaa jopa 8–9 tunnin yhtäjaksoisen kuuntelun, joka riittää pitkänkin treenin ajaksi.

ZAPPIN™-kappalehakutekniikalla kappaleen valinta helpottuu. ZAPPIN™-nappia painamalla käyttäjä kuulee pienen näytteen jokaisesta kappaleesta. Näin sopivan kappaleen valinta helpottuu, kun sitä ei tarvitse hakea valikon tai soittolistojen kautta.

Uusi MP3-soittimien ja MP3-videosoittimien Walkman®-sarja on saatavilla elokuun lopulla. Tuotteiden hinnat löytyvät alta.

Malli Hinta (€)
NWZA864 199
NWZA865 245
NWZA866 289
NWZE463 99
NWZE464 125
NWZS764 160
NWZS765 180
NWZW262 89

ALAVIITTEET
1 Bluetooth®-yhteys on saatavilla Walkman® A860- ja S760-sarjan malleissa.
2 Ei ole tarkoitettu jatkuvaan kosketukseen veden kanssa (IPx5 rated).
3 Pesu kevyesti juoksevan veden alla. Älä käytä harjaa, sientä, saippuaa tai pesuainetta.
4 Ainoastaan ei-DRM-suojattua sisältöä on mahdollista siirtää iTunes-ohjelmistosta.
5 Tiedostojen siirtäminen ilman tekijänoikeuksia muuhun kuin henkilökohtaiseen käyttöön on kiellettyä tekijänoikeuslain nojalla.
6 Arvioitu toisto MP3-tiedostosta 128 kbps, ekvalisaattori ei ole käytössä ja Screen Off -ajastin on asetettu 30 sekuntiin.
7 Arvioitu toisto MPEG-4 Simple Profile -tiedostosta on 384 kbps.
8 Ei saa käyttää voimakaspaineisissa suihkuissa.
9 Arvioitu toisto MP3-tiedostosta 128 kbps

Mainitut yritykset ja tuotteet saattavat olla rekisteröityjä tavaramerkkejä ja rekisteröity omille omistajilleen.
WALKMAN® on Sony Corporationin rekisteröity tavaramerkki. iTunes on Apple Inc.:in rekisteröity tavaramerkki.
Bluetooth® merkki ja logo on rekisteröity tavaramerkki ja Bluetooth SIG, Inc.:in omistuksessa. Sony Corporationilla on lupa merkkien käyttöön.
Microsoft, Windows ja Windows-logo ovat Microsoft Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä U.S.A.:ssa ja/tai muissa maissa.

Lisätietoja ja tuotekuvia:
Sony Nordic Product Manager Mika Ilves +358 9 742 1200 / mika.ilves@eu.sony.com

tai
Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen, 010 239 3304 / sony.press@taitomylly.fi

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta www.sonynordicimages.net

Tietoja Sonysta
Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisio, Cyber-shot™-digikamera, Handycam®-videokamera ja Walkman®-MP3-soitin sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “WALKMAN”, ”VAIO”, ”CYBER-shot”, ”Handycam”, ”α”, ”BRAVIA” ja “XDCAM” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.

iWMA DRM -playback ei ole saatavilla Turkissa