Sonyn G-sarjan mikrohifijärjestelmä soittaa musiikkisi Wi-Fi tai USB-liitännän kautta

G-sarja tuo kotikuunteluun huippuakustiikan, erinomaiset liitäntämahdollisuudet ja elegantin ulkonäön

• Tarkasti suunniteltu muotoilu takaa kirkkaan äänen
  • Helppokäyttöiset liitännät iPhoneen ja iPodiin
  • Wi-Fi ja USB-liitäntä mahdollistaa monipuolisen musiikin kuuntelun ja liittää mikrohifijärjestelmän osaksi kodin elektroniikkaa

G-sarja tarjoaa loistavan äänenlaadun

Sonyn G-sarjan mikrohifijärjestelmä on suunniteltu tuottamaan paras mahdollinen äänenlaatu, joka tekee vaikutuksen vaativimpaankin kuuntelijaan.

Mikrohifijärjestelmä hyödyntää Sonyn tuotekehityksen tuloksena syntynyttä teknologiaa, joka minimoi häiriöt. Musiikin rytmi ja sävyt erottuvat entistä tarkemmin – oli kuuntelijan mieleen sitten jytkyvä rock tai herkkä klassinen musiikki.

Kätevän kokoiset kaiuttimet selviytyvät suuristakin tehoista ja toistavat äänen luonnollisen tasapainoisesti. Jokainen yksityiskohta uurretuista kaiuttimen seinistä bassokaiuttimen rakenteeseen auttaa luomaan puhtaan äänen, jonka avulla kuuntelija voi uppoutua musiikin maailmaan.

Klassinen ulkonäkö ja korkealuokkainen viimeistely

Yksinkertaisesti ja elegantisti muotoiltu G-sarjan mikrohifijärjestelmä muistuttaa ulkonäöltään analogista järjestelmää. Pääyksikkö on viimeistelty kiinteällä alumiinilla ja siinä on retromuotoillut painikkeet. Alumiinin vaalea väri luo silmäänpistävän kontrastin vieressä oleviin, kiiltävän mustiin kaiuttimiin.

Mikrohifijärjestelmän muotoilu on hienovarainen ja sen tehtävä on tukea kuuntelukokemusta. Polyuretaanimaalin käyttäminen kaiuttimissa minimoi tarpeettoman resonanssin, ja lopputuloksena on raikas ääni ja unohtumaton kuuntelukokemus.

Musiikkia kuuntelijan ehdoilla

G-sarjan mikrohifijärjestelmä tarjoaa monia eri tapoja nauttia omasta lempimusiikista. iPhone ja iPod kytketään yhteensopivaan laitteeseen helposti USB-portin kautta. Myös MP3-soittimen tai muistitikun digitaalinen musiikki soivat helposti huippukaiuttimista USB-kytkennän kautta.

Wi-Fi:n (CMT-G2NiP) avulla käyttäjä voi olla yhdeydessä langattomaan kotiverkkoon ja soittaa musiikkia tietokoneelta tai internetin radiokanavilta ilman johtoja. Wi-Fi yhdistää kodin langattomat laitteet; Sen avulla mikrohifijärjestelmä soittaa musiikkia kodin muistakin Wi-Fi-laitteista. G-sarjan laitteet ovat lisäksi etäohjattavissa ilmaisen iPhone-piensovelluksen kautta.

G-sarjan uudet minihifisarjat tulevat myyntiin elokuussa.

Suositushinnat:

CMTG1IP.CEL; 450 €
CMTG1BIP.CEL; 490 €
CMTG2NIP.CEL; 550 €

Lisätiedot ja kuvat:

Sony Nordic Product Manager Christian Skøtt, Christian.skott@eu.sony.com

Tai

Viestintätoimisto Taitomylly, Rami Saarela, 010 239 3306, sony.press@taitomylly.fi

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta www.sonynordicimages.net

Tietoja Sonysta

Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisio, Cyber-shot™-digikamera, Handycam®-videokamera ja Walkman®-MP3-soitin sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

CMT-G2NiP

Musiikki virtaa koko kodissa Wi-Fi:n avulla

• Korkeatasoinen äänetoisto ja design