Sonyn värikkäät MDR-V55- ja MDR-ZX600-kuulokkeet takaavat tyylin

• MDR-V55-kuulokkeissa on DJ-tyyliset käännettävät korvatyynyt
• MDR-ZX600-kuulokkeissa on värikoordinoidut tyylit ja korkeatasoinen ääni

Sonyn uusissa kuulokkeissa yhdistyy katu-uskottava suunnittelu ja yksityiskohtainen ääni. MDR V55- ja MDR-ZX600-kuulokkeet ovat täydellinen ratkaisu silloin, kun halutaan saada kaikki irti MP3-soittimesta. Ne ovat ehdoton hankinta jokaiselle, joka arvostaa musiikin lisäksi upeaa ulkonäköä. Molemmissa malleissa on kääntyvät korvatyynyt. Kuulokkeet saa taitettua kasaan, jolloin ne vievät vähemmän tilaa kun kuulokkeet eivät ole käytössä.

MDR-V55- ja MDR-ZX600-mallit ovat saatavilla neljässä hienossa värissä, jotka ovat musta, valkoinen, punainen ja sininen. Pyöreiden korvatyynyjen värimaailmat sopivat yhteen litteän johdon kanssa, joka ei sotkeudu helposti.

Upean ulkonäön lisäksi molemmat kuulokkeet tarjoavat tinkimättömän äänenlaadun lempimusiikin parissa aina hip-hopista jazziin tai rockiin. Isot 40 mm:n kokoiset neodyymimagneetilla varustetut kaiutinelementit varmistavat rikkaan äänen ja syvän basson sekä kirkkaat ja yksityiskohtaiset ylä-äänet. Erinomaista herkkyyttä täydentää 1000 mW:n kapasiteetti, minkä vuoksi molemmat kuulokkeet sopivat hyvin päivittäiseen kuunteluun mistä tahansa lähteestä.

MDR-V55-kuulokkeet
Värikkäillä DJ-tyylisillä V55-kuulokkeilla tyylikkyys on taattu niin klubeilla kuin kaduillakin. Korvan päälle asetettavat tyynyt ovat mukavat, ja niiden suljettu muotoilu takaa erinomaisen ääneneristyksen. Käännettävät korvatyynyt ovat kätevät myös tarkkailtaessa miksauksia tanssilattialla.

MDR-ZX600-kuulokkeet
Mukavan kevyet ja miellyttävän tuntuiset ZX600-kuulokkeet lisäävät yksilöllistä tyyliä päivittäiseen matkustamiseen, ja klassinen tyyli saa raikkaan vivahteen metallitehosteista. Värikkäät yksityiskohdat sointuvat yhteen litteän johdon kanssa, joka ei sotkeudu helposti.

Uudet MDR-V55 ja MDR-ZX600-kuulokkeet ovat saatavilla toukokuussa, ja niiden hinnat ovat MDR-ZX600 70 € ja MDR-V55 100 €.

Lisätietoja tuotteesta:
Nordic Product Manager Sanja Herou, sanja.herou@eu.sony.com / +46 70 898 79 10

Lisätietoa, kuva- ja tuotelainapyynnöt
Viestintätoimisto Taitomylly, Maria Forsström, sony.press@taitomylly.fi / 010 239 3310

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta http://www.sonynordicimages.net/headphones.

Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sonyn tunnetuimpia tuotemerkkejä ovat BRAVIA™, Cyber-shot™, Handycam®, Walkman® ja VAIO™. Ammattilaiskäyttöön Sony tarjoaa huippuluokan teräväpiirtotuotteita, kuten XDCAM™ HD -kamera. Sonyn kattava HD-mallisto, elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista jalkapallosponsorityötä. Sony oli UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka. Sony on FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 ja kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsorikumppani vuosina 2010 ja 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteesta http://www.sony-europe.com/ ja http://www.sony-europe.com/presscenter/

Sony, WALKMAN, VAIO, Cyber-shot, Handycam, α, BRAVIA ja XDCAM ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. “PlayStation” on Sony Computer Entertainmentin rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit on rekisteröity omille omistajilleen.