Sulje kesän maut talteen Eskimo-pussinsulkijalla

On tullut aika laittaa säilöön kesän satoa talvipäivien varalle. Eskimo-pussinsulkijat ovat kotimaisen Eskimo-tuoteperheen odotettu uutuus, joka tuo helpotusta säilömis- ja pakastamisurakkaan. Helppokäyttöinen ja kestävä Eskimo-pussinsulkija sulkee tiiviisti isot ja pienet pussit pakastamista, säilytystä ja kuljettamista varten.

Kesäsadon säilöminen on helppoa ja mukavaa, kun käytössä on toimivat työvälineet. Eskimo-pussinsulkija pitää herkut tiiviisti tallessa, ja sen avulla on helppo pakata vaikka retkieväät mukaan ilman pelkoa siitä, että ne leviävät pitkin laukkua.

Muovinen Eskimo-pussinsulkija kestää erinomaisesti kulutusta. Sen rakenne on testattu avaa-sulje-menetelmällä miljoona kertaa. Eskimo-pussinsulkijat sopivat hyvin pakastamiseen, ja ne kestävät myös lämmitystä mikroaaltouunissa. Pussinsulkijat voi pestä astianpesukoneessa.

Pakkauskokoja on kaksi: toisessa on 6 kappaletta 6 cm leveitä sulkijoita, toisessa 4 kappaletta 6 cm ja 2 kappaletta 11 cm leveitä pussinsulkijoita.

Tuotetta myyvät K-Citymarketit sekä syyskuun alusta lähtien myös Siwat, Valintatalot, Euromarketit, Stockmannit sekä pika- ja noutotukut.

Euracon Oy
Sari Koivulahti, myynti- ja markkinointipäällikkö
puh: 0400 426 532, sari.koivulahti@euracon.com

Euracon Oy on suomalainen perheyritys, joka valmistaa päivittäistavaroita leivontaan ja ruoanvalmistukseen sekä ruokien pakastamiseen, tuoresäilytykseen, kattamiseen ja pakkaamiseen. Suomalaiset kahvinsuodattimet ovat yksi Euraconin monista kärkituotteista. Lisäksi yritys valmistaa johtavia tuotteita Suomen markkinoiden suurkeittiöhygieniaan ja kuljettamiseen. Euracon tarjoaa myös elintarviketeollisuudelle pakkausratkaisuja. Euraconin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja tehdas Lapissa. Vuonna 2011 yrityksen liikevaihto oli 24 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 15 prosenttia. Henkilökunnan määrä on 80. Lisätietoja Euraconista löydät osoitteesta euracon.com.