Tiedote: Market Energia uusi johtonsa ja toimintatapansa

Uuden johdon luotsaama yksityinen suomalainen sähköntoimittaja Market Energia tarjoaa jatkossa turvallisen, luotettavan ja ennen kaikkea aikaisempaa selkeämmän sähkösopimuksen. Tästä syystä yritys on parantanut asiakaspalveluaan. Nyt kaikki yrityksen asiakaspalvelijat ovat suoraan Market Energian palveluksessa.

– Olemme tehneet yrityksen uuden johdon kanssa valtavasti töitä kaikilla liiketoimintamme osa-alueilla tarjotaksemme nykyisille ja tuleville asiakkaillemme parhaan vaihtoehdon perinteisille toimijoille. Täysin uudistettu asiakaspalvelukeskuksemme palvelee jatkossa asiakkaitamme luotettavasti ja nopeasti, kokonaan oman henkilökunnan voimin, kertoo Market Energian toimitusjohtaja Per Halvorsen, joka ohjannut yritystä täysin uudella otteella toukokuusta alkaen.

Osana uudistuksia Market Energia avasi hiljattain myös kokonaan uusitut, entistä asiakasystävällisemmät ja informatiivisemmat verkkosivut. Verkkosivuille tuodaan jatkossa myös uusia, parempaan asiakaskokemukseen tähtääviä elementtejä.

Yrityksen tavoitteena on kasvaa Suomen markkinoilla maltillisesti vuoden 2012 aikana. Yrityksen lopullisena tavoitteena on saavuttaa johtava asema 100 prosenttisen vihreän ja kilpailukykyisen, hinnoittelultaan selkeän sähkön tarjoajana.

Lisätietoja (englanniksi/ruotsiksi):
Per Halvorsen, toimitusjohtaja
Market Energia Sähkönmyynti Oy
pha@marketenergia.fi
+47 926 20335

Market Energia Sähkönmyynti Oy on yksityisomistuksessa oleva sähköntoimittaja, joka toimittaa edullisia energiaratkaisuja koko Suomeen. Market Energia tarjoaa kuluttajille vihreää, selkeästi hinnoiteltua ja puhdasta energiaa. Vuonna 2011 yrityksen liikevaihto oli noin 6,3 miljoonaa euroa. Market Energia perustettiin vuonna 2009 ja se on osittain norjalaisessa omistuksessa. www.marketenergia.fi