Toiveiden syyskuu tuo kotimaiset tähtiesiintyjät Eckerö Linelle

Kotimaiset iskelmäartistit valloittavat jälleen suomalaisen m/s Nordlandian syksyssä, kun toista kertaa järjestettävä Toiveiden syyskuu kerää huippuesiintyjät laivalle. Laivalla viihdyttävät 29.8.–2.10. välisenä aikana esimerkiksi sellaiset Suomi-iskelmän tähdet kuin Annika Eklund, Anna Hanski, Marion Rung, Mikael Konttinen ja Marko Maunuksela.

Suomalaisena laivayhtiönä Eckerö Line haluaa tarjota Tallinnan matkailijoille parasta suomalaista musiikkia ja korkeatasoiset viihdeartistit ovat yhtiölle kunnia-asia. Panostus kotimaiseen artistitarjontaan näkyy myös laivalla työskentelevien artistien määrässä, sillä Eckerö Line työllistää joka päivä keskimäärin noin kuusi musiikkiviihteestä elantonsa ansaitsevaa. Määrä on vuositasolla reilut parisentuhatta. Eckerö Line onkin yksi merkittävimmistä suomalaisten viihdeartistien työllistäjistä.

– Oli sitten päiväristeilyllä tai hotellimatkalla, loma laivallamme alkaa jo satamasta. Rattoisaan lomafiilikseen pääsee heti laivan irrottua laiturista, koska Tallinnaan voi matkata nauttimalla kotimaisesta iskelmämusiikista, kertoo Eckerö Linen myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi.

Tänä vuonna Toiveiden syyskuu -teemaviikot avaa hurmaava Marita Taavitsainen (30.8.), jonka jälkeen lavalle nousee televisioesiintymisistäkin tuttu Mikael Konttinen (1.9). Myös seuraavat päivät jatketaan vahvoilla kotimaisilla esityksillä, kun laivalla viihdyttävät esimerkiksi Annika Eklund (2.9.), legendaarinen Eino Grön (5.9.), A. Aallon rytmiorkesteri (7.9.) sekä Kari Vepsä (8.9.) ja vauhdikkaan show’n taituri Danny (9.9.),

Toiveiden syyskuun aikana matkustajia tanssittavat lisäksi esimerkiksi Anita Hirvonen (14.9.), Marion (23.9.) sekä Arja Koriseva (30.9.). Esiintyjistä voidaan nostaa esiin myös Tangokuningas 2010, Marko Maunuksela (15.9.), ja Jani Wickholm (16.9.). Teemaviikot päättää Johanna Pakonen (2.10.)

Viikonlopun tunnelmaan pääsee nopeasti jo astuessa m/s Nordlandiaan, sillä lauantaisin musiikkiannista huolehtii tiskijukka. Myös tangon ystäviä on muistettu, sillä perinteiset Tangosunnuntait jatkuvat. Tangosunnuntain artistit ovat syyskuussa Kaija Pohjola (4.9.), Arto Nuotio (11.9.), Saija Tuupanen (18.9.) sekä Teuvo Oinas (25.9.).

Toiveiden syyskuu on 29.8.–2.10. välisenä aikana.

Lisätietoja: Ida Toikka-Everi

Myynti- ja markkinointijohtaja

Eckerö Line

ida.toikka-everi@eckeroline.fi