Uudet herkulliset mikroateriat: Via Pasta Polpette ja Via Kantarellirisotto

Via valmisruokasarjan syksyn uutuudet hemmottelevat niin pastan kuin riisinkin ystäviä. Via pastasarjan uusin tulokas, Via Pasta Polpette, tarjoilee aidon italialaisen fusillipastan kanssa maukkaita pieniä lihapullia ja tomaattikastiketta. Toinen uutuus on syyssesonkiin sopiva kermainen Via Kantarellirisotto.

Via-sarjan valmiit ateriat sopivat erityisesti Aasian ja Välimeren seudun raikkaita makuja rakastavalle, vaihtelunhaluiselle kuluttajalle. Aasian makuja edustavat Intialainen Kanakorma ja Härkää Teriyaki, mutta iso osa makumaailmasta tulee nimenomaan Italiasta.

Via Italian pastasarjan kuudesta ateriavaihtoehdosta uusin on Via Pasta Polpette. Tomaattikastikkeen kruunaama fusillipasta kunnon annoksella pieniä lihapullia on kuin suoraan italialaisesta keittiöstä ja maistuu varmasti koko perheelle.

Via-sarja seuraa tarkasti kuluttajien toiveita ja pyrkii myös mahdollisuuksien mukaan noudattamaan sesonkivaihteluita. Parsarisotto jää syksyn tullessa tauolle, mutta tilalle tulee Via Kantarellirisotto. Annoksessa on käytetty italialaista risottoriisiä, kantarelleja, Parmesan-juustoa ja kermaa. Yksinkertaisista ja laadukkaista, aidoista raaka-aineista valmistettu risotto maistuu yhtä herkulliselta kuin kokin tekemä.

Kaikkien Via-valmisaterioiden erinomaisen maun ja rakenteen takana on hellävarainen Micvac-teknologia. Mikrouunissa kuumennettavasta pakkauksesta kuuluva vihellys kertoo, kun ruoka on valmis nautittavaksi.

Uudet mikroateriat ovat kaupoissa syyskuun alussa. Hinta noin 3,99 € / 320 gramman pakkaus.

Kuvat: www.tiesydameen.fi/kuvapankki

Tuoteryhmäpäällikkö Piia Hakala, p. 010 570 2163, piia.hakala@hkruokatalo.fi

Markkinointipäällikkö Laura Lindström, p. 010 5702576, laura.lindstrom@hkruokatalo.fi

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK ja Kariniemen.
Vuonna 2010 kotimaan liikevaihto oli 718,5 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin 2 460 henkeä.  Lisää tietoa HK Ruokatalosta: www.hkruokatalo.fi