Uudet Natuvive-vartalovoit saavat voimansa verigreipistä ja aҫai-marjasta

ACOn Natuvive-sarja laajenee kahdella uudella vartalovoilla. Herkulliselle aҫai-marjalle ja raikkaalle verigreipille tuoksuvat vartalovoit kosteuttavat ihoa antaen sille säilyvää pehmeyttä. Tuotteet eivät sisällä mineraaliöljyjä eivätkä parabeeneja.

ACOn Natuvive-vartalonhoitosarjan tuotteet pohjautuvat luonnon omiin kasviöljyihin, vitamiineihin ja mineraaleihin. Jokaisen tuotteen päämateriaaliksi valitaan yksi luonnon raaka-aine, josta poimitaan tuotteeseen sen parhaat palat. Maaliskuussa tuttu Natuvive Lemongrass -vartalovoi saa rinnalleen kaksi uutuutta: Natuvive Pink Grapefruit Body Butter ja Natuvive Aҫai Body Butter -vartalovoit.

Uusi Natuvive Aҫai Body Butter -vartalovoi pohjautuu superruokana tunnettuun aҫai-marjaöljyyn, joka sisältää runsaasti ihoa suojaavia ja uudistavia antioksidantteja sekä omega-rasvahappoja. Marjainen vartalovoi pehmentää tehokkaasti ihoa ja sen tuoksu on herkullinen. Hinta noin 14 € (250 ml).

Toinen uutuus on verigreippinen Natuvive Pink Grapefruit Body Butter -vartalovoi, joka sisältää runsaasti ihoa suojaavaa foolihappoa. Piristävä ja raikas vartalovoi pehmentää ja virkistää ihoa. Hinta noin 14 € (250 ml).

Natuvive Body Butter -vartalovoit sopivat erinomaisesti kuivan ihon hoitoon niin vartalolle, käsille kuin jaloillekin. Täyteläiset, ihoon nopeasti sulautuvat koostumukset hoitavat ja kosteuttavat ihoa pitkävaikutteisesti.

Uudistuneet Natuvive-vartalovoit sisältävät ihoa rauhoittavaa ja pehmentävää canola-öljyä, uudistavaa sheavoita, kosteutta sitovaa glyserolia sekä antioksidanttina toimivaa E-vitamiinia.

Uutuudet löytyvät apteekista maaliskuusta 2012 lähtien.

Yhteydenotot:

Markkinointipäällikkö Annukka Tuomiranta, annukka.tuomiranta@aconordic.com

Tuote -ja kuvapyynnöt: Terhi Rauhansalo, terhi.rauhansalo@aconordic.com, Puh: 020 7631 600

ACO HUD NORDIC AB on johtava ihonhoitotuotteita myyvä yritys Pohjoismaissa. Valikoimaan kuuluvat niin lääkevoiteet kuin luksuskosmetiikkatuotteetkin. Oma tutkimus- ja kehityslaboratorio takaa turvalliset, uudenaikaiset tuotteet pohjoismaisille asiakkaille. Avoimuus kuuluu arvoihimme ja julkaisemmekin jatkuvasti uusia tutkimustuloksia tuotteistamme. Tiedon ja tutkimukseen perustuvien lupausten avulla rakennamme uskottavuutta ihonhoitoalalla. ACOn liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa ja ACOlla työskentelee noin 100 työntekijää. Lisätietoa ACOsta osoitteessa www.aco.fi