Uusi Activia Välipalarahka yhdistää rahkan ja jogurtin hyödyt

Uusissa Activia Välipalarahkoissa rahkan runsaampi proteiinipitoisuus ja täyteläiset maut yhdistyvät nautinnollisen pehmeäksi välipalaksi.

Danonen uusi Activia Välipalarahka on ainut rahkatuote, joka sisältää aiemmin ainoastaan Activia-jogurteista tuttuja Actiregularis bifidobakteereita. Uudenlainen, erittäin herkullinen välipalavaihtoehto sisältää runsaammin proteiinia ja auttamaan jaksamisessa aterioiden välillä.

Activia Välipalarahkassa maistuvat aidot marjat ja hedelmät. Makuvaihtoehtoina ovat marjaisat mansikka ja mustikka sekä pehmeä vanilja. Tuotteiden arvioitu kuluttajahinta on noin 0,89 €.

Viestintätoimisto Taitomylly Oy
Saara Lehtonen
saara.lehtonen@taitomylly.fi
Puh: 010 239 3318

kuvat: http://www.danone.fi/kuvapankki/kuvapankki/

Danone lyhyesti
Espanjalainen Isaac Carasso havaitsi 1900-luvun alkupuolella oikeanlaisen ravinnon lisäävän ihmisten hyvinvointia. Hän kehitti vuonna 1919 ensimmäiset jogurtit, jotka nimesi Danoneksi poikansa Danielin mukaan. Tuotteita myytiin aluksi barcelonalaisissa apteekeissa. Daniel Carasso jatkoi isänsä jalanjäljissä ja lanseerasi jogurtit Pariisissa vuonna 1929. Me jatkamme samalla hyvinvoinnin innoittamalla tiellä ja olemme tänä päivänä maailman johtava meijerituotteiden, pullotettujen vesien ja lastenruokien valmistaja. Teemme jatkuvaa tutkimusta ja tuotekehitystä, sillä haluamme tarjota ihmisille laadukkaiden ja terveydelle edullisten jogurttituotteiden myötä hyvää oloa ja iloa elämään. Olemme toimineet Suomessa vuodesta 1995 alkaen, ja paikallisia tuotemerkkejämme ovat Actimel, Activia, ja Vitalinea, Danio sekä lasten erityistarpeisiin kehitetty Danonino. Lisätietoja: www.danone.fi sekä www.danone.com.