Uusi Eckerö Linen laiva Helsinki-Tallinna-reitille – mutta mikä nimeksi?

Eckerö Linen uudelle laivalle etsitään nimeä kilpailun avulla.

Eckerö Line saa Helsinki–Tallinna -reitille uuden aluksen, johon mahtuu 2 080 matkustajaa ja 665 henkilöautoa. 175 metriä pitkässä laivassa on hevosvoimia peräti 68 500. Matkustajamukavuus on uudessa laivassa huipussaan.

– Uudelle, modernille laivalle tarvitaan nimi, joka kuvastaa mukavaa matkustamista Eckerö Linella. Haluamme tarjota asiakkaillemme kokemuksen rentouttavasta merimatkasta, jolla voi herkutella, shoppailla, tanssia, nauttia merellisistä maisemista, seurustelusta ja yhdessäolosta, vinkkaa Ida Toikka-Everi.

Nimeä uudelle laivalle voi ehdottaa osoitteessa http://uusilaiva.fi/. Samalla pääsee kokeilemaan, miltä oma nimiehdotus näyttää laivan kyljessä. Kilpailuaika päättyy 25.5. ja palkinnot arvotaan 28.6.

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja
ida.toikka-everi(at)eckeroline.fi

Eckerö Line Ab Oy on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä laivamatkailua harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Eckerö Line on perustettu vuonna 1994, ja se liikennöi kahdella aluksella. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Nordlandia on ainoa Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva, ja Eckerö Line on ainoa laivayhtiö reitillä, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2011 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 940 000 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi