Uusi kiinnitystapa kuivaustelineisiin – Entistä viimeistellympi ilme, helppo asennus

Korkea laatu, toiminnallisuus, innovatiiviset ratkaisut sekä kaunis, viimeistelty ulkonäkö ovat Rej Design -kuivaustelineiden keskeisiä ominaisuuksia. Nyt tuotekehitykseen voimakkaasti panostava kotimainen Rej-Design Oy on kehittänyt näitä ominaisuuksia entisestään uudistamalla sekä vesi- että sähkökäyttöisen kuivaustelineen kiinnitystavan.

Kuivaustelineen kiinnitysjalan muotoilua on uudistettu siten, että kiinnitys on visuaalisesti aiempaa viimeistellympi. Näin kuivaustelineen ilme on entistä yhtenäisempi ja vähäeleisempi, kun katse ei hakeudu seinän kiinnityskohtiin. Uudenlainen kiinnitystapa tekee myös asennuksesta entistä helpomman.

Vesikäyttöisiin kuivaustelineisiin on integroitu uudenlainen peitelaippakiinnitys, joka on yhteensopiva Suomessa eniten käytettyjen liitinvaihtoehtojen kanssa. Kuivaimen varsinaiset kiinnityskohdat ruuveineen peittyvät peitelaippojen alle. Asennus on edelleen vaivatonta ja nopeaa.

Sähkökäyttöisissä telineissä kiinnitystapa on muuttunut huomaamattomammaksi. Kiinnityspisteet ovat pienemmät ja sirommat kuin aiemmin, eivätkä kiinnitysruuvit jää näkyviin. Kuivausteline toimii itse kiinnityssabluunana, jolloin asennus käy helpommin, kosteussuoja on parempi ja porausreiät menevät aina kohdalleen.

Kaikki sähkötoimiset kuivaimet toimitetaan pistotulppaliitännällä varustettuina. Valtuutettu sähköurakoitsija voi asentaa kuivaimen kiinteäksi, jolloin johto ei jää näkyviin. Kiinteässä asennuksessa suositellaan kuivaimen oman liitosjohdon käyttämistä.

– Kehittämämme kiinnitystavat ovat ainoat laatuaan markkinoilla. Olemme testanneet nämä sähkö- ja LVI-sekä suunnittelualan ammattilaisilla, jotka pitivät uutta ratkaisua hyvänä ja toimivana. Uudistunut ilme miellytti asiantuntijoiden ja kuluttajien silmää, kertoo tuotepäällikkö Arto Halonen Rej-Design Oy:stä.

Uusi kiinnitystapa on vakiona Tango-, Largo-, Bamboo ja Duetto-malleissa. Uudet kiinnitystavat tulevat markkinoille syksyn 2011 aikana.

Kuvallinen tiedote liitteenä. Kts. alla.

Arto Halonen, tuotepäällikkö, Rej-Design Oy, (09) 8689 3929, 040 538 9705,
arto.halonen@rejdesign.fi

Mari Vanhalakka, toimitusjohtaja, Rej-Design Oy, (09) 8689 390, 040 825 3866, mari.vanhalakka@rejdesign.fi

Sähkö- ja vesitoimisia kuivaimia valmistava Rej-Design Oy periytyy vuonna 1946 perustetusta konepajasta, josta kuivaustelinetuotanto erotettiin omaksi yhtiökseen vuonna 2005. Nykyään Rej-Design Oy on alansa markkinajohtaja Suomessa. Tuotekehitykseen aktiivisesti panostavan Rej Design Oy:n tuotteet ovat kotimaista käsityötä reilun 50 vuoden kokemuksella. Yhtiön pääkonttori ja tuotanto sijaitsevat Järvenpäässä. Rej Design -kuivaimia myyvät alan liikkeet kautta maan. www.rejdesign.fi