Uusi m/s Finlandia tuo Itämerelle monipuolisen ravintolatarjonnan

Eckerö Linen uusi m/s Finlandia tarjoilee matkustajilleen nautintoja kahdeksassa merellisesti nimetyssä ravintolassa, kahvilassa ja baarissa. Uusi Extra-matkustusluokka palvelee niin työmatkalaisia kuin rauhallista matkantekoa arvostaviakin.

Laadukkaat raaka-aineet ja kotimaisuus ovat pääosassa paljon kiitosta saaneessa EckeröBuffetissa. Ravintola tarjoaa matkan alkajaisiksi runsaan aamiaispöydän ja tulomatkalla seisovan illallispöydän täynnä sesongeittain vaihtuvia herkkuja.

Merellisessä Cafeteria Satamassa istahdetaan nauttimaan merinäköalasta vaikkapa lohileivän ja kuuman kupin ääreen. Kaksikerroksisen kahvilan listalta löytyy monipuolisesti pientä suolaista ja makeaa syötävää, lämpimiä ruoka-annoksia sekä salaatteja. Juomavalikoimaan kuuluvat kylmät ja lämpimät juomat A-oikeuksineen. Kahvilassa on myös lasten leikkinurkkaus.

Tyylikkäässä Bar Naissaar baari-kahvilassa nautitaan virkistävistä aperitiiveista, samppanjasta, kuohuviineistä ja erikoiskahveista sekä makeista ja suolaisista tarjottavista. Spanish Coffee, Cappucino con panna tai lasillinen kuohuvaa tuovat laivamatkaan hitusen ylellisyyttä. Aivan oma ohjelmanumero on myös katsella muita matkustajia.

Bar Jätkäsaareen pistäydytään maistelemaan konjakkeja ja viskejä. Laajasta valikoimasta löytyy jokaiselle oma suosikkinsa, josta on mukavaa nauttia baarin olohuonemaisessa miljöössä ystävällisen palvelun, hyvän seuran ja rennon ilmapiirin ympäröimänä.

Laivan viihdetarjonnasta huolehtivat Bar Nosturi ja Pub Telakka. Nosturin kaksikerroksisessa, upealla merinäköalalla varustetussa ravintolassa voi maistella toinen toistaan hienompia drinkkejä ja tanssia parhaiden kotimaisten artistien ja dj:iden tahdissa. Perinteisessä Pub Telakassa viihtyvyydestä vastaavat trubaduurit ja karaokevirtuoosit.

Kesäaikaan Bar Laituri tarjoaa laivan aurinkokannella virkistävien juomien lisäksi pientä suolaista syötävää ja upeat näkymät merelle.

Uudessa Extra-matkustusluokassa voi nautiskella esimerkiksi katkarapu- tai vuohenjuustoleipää työn teon ohessa. Lipun hintaan menomatkalla Tallinnaan sisältyy runsas ja raikas aamiaispöytä ja paluumatkalla keitto- ja salaattipöytä ruokajuomineen. Rauhallisessa ja tyylikkäästi sisustetussa Extra-luokassa on yli 80 asiakaspaikkaa, päivän lehdet ja langaton internetyhteys.

Laivan edustavat ja tilavat kokoustilat riittävät yhteensä lähes sadalle hengelle.

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja
puh. 0400 422 391
ida.toikka-everi(at)eckeroline.fi

Johanna Uimonen, myyntipäällikkö