• Zeeland PR/

Villeroy & Bochin kylpyhuonemallisto Subway täydentyy pyöreillä muodoilla ja urbaaneilla väreillä

Villeroy & Bochin suosittu Subway-mallisto laajenee uusilla kylpyhuonekalusteilla ja hanavalikoimalla. Mallistoon on lisätty kuusi täysin uutta pyöreää pesuallasta ja samalla suorakulmaisten altaiden kulmat ovat saaneet pehmeämmät linjat. Kontrastina pehmeille muodoille toimii kylpyhuonekaapistojen uutuusvärit grafiitinharmaa tammi ja petrolinsininen, jotka tuovat uudenlaista särmää kylpyhuoneeseen.

Villeroy & Bochin Subway-mallisto tuli ensimmäisen kerran markkinoille seitsemän vuotta sitten ja nousi pian niin kuluttajien kuin arkkitehtienkin suosioon. Käyttäjäystävällisen hanavalikoiman myötä mallisto kattaa nyt koko kylpyhuoneen valikoiman. Tänä päivänä mallisto koostuu pesualtaista, suihkuista, kylpyammeista, seinään asennettavista wc-istuimista, kaapistoista ja hanoista. Valittavana on seitsemän erilaista hanavaihtoehtoa.

Klassisen tyylikäs mallisto on saanut päivitetyn ilmeen. Suunnittelijatiimi on uudistanut pesualtaiden muotoilua ja lisännyt tuotteita ja värivaihtoehtoja. Valittavana on yksitoista suorakulmaista ja kuusi pyöreää pesuallasmallia, joita on saatavilla erikokoisina. Täysin pyöreiden uutuusmallien lisäksi suorakulmaiset altaat ovat saaneet pehmeämmät kulmat ja pyöreämmät muodot.

Allas-, seinä- ja peilikaappien uutuusvärit grafiitinharmaa tammi ja petrolinsininen luovat kylpyhuoneeseen urbaanin tunnelman. Muut värivaihtoehdot kalusteisiin ovat valkoinen, kiiltävä valkoinen ja kiiltävä harmaa. Allaskaapeista on myös saatavilla pyöreään pesualtaaseen sopiva pyöristetty malli.

Lisätietoja median edustajille:
Arto Mustonen
Country Manager
Oy Gustavsberg Ab
arto.mustonen@gustavsberg.com
Puh. (09) 3291 8811 tai 0400 449383

Kuluttajatiedustelut: (09) 32918811

Tuotekuvat: Taitomylly, Tiina Österholm, tiina.osterholm@taitomylly.fi, puh. 010 239 3306

Villeroy & Boch Gustavsberg AB
Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin palveluksessa on noin 480 työntekijää, ja sen liikevaihto on 1,2 miljardia Ruotsin kruunua. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista
www.gustavsberg.com

Villeroy & Boch AG