Zeeland PR ostaa Taitomyllyn

Viestintätoimisto Taitomyllyn liiketoiminta myydään Zeeland PR Oy:lle, joka on osa Suomen monipuolisinta markkinointiviestinnän konsernia. Taitomyllyn henkilökunta ja asiakkuudet siirtyvät kesäkuussa Zeeland PR:lle. Taitomyllyn perustaja Susanna Paloheimo jatkaa Zeeland PR:n Senior Advisorin tehtävässä.

Taitomyllyn ja Zeeland PR:n liiton tavoitteena on kasvattaa viestintäpalveluiden tarjontaa Zeeland-konsernin palveluvalikossa. Taitomyllyn monipuolinen kokemus viestinnän eri sektoreilta vakuuttivat uuden omistajan.

– Zeeland PR:ssä on erinomaista B2B-viestinnän, kansainvälisen viestinnän ja kommunikaatiovalmentamisen osaamista. Taitomyllyn myötä saamme lisää erityisesti kuluttaja-, digi-, kriisi- ja vaikuttajaviestinnän ammattilaisia. Yhdessä nämä erityisalueet muodostavat vahvan palvelukokonaisuuden, kertoo Zeelandin PR-yksikön johtaja Päivi Holmqvist.

Taitomyllyn asiakkaille sulautuminen Zeeland PR:ään tuo entistä laajemmat markkinointiviestinnän palvelut. Henkilökunnalle tarjoutuu mahdollisuus oppia uutta ja päästä osaksi erinomaisesti johdettua asiantuntijaorganisaatiota.

– Olen hyvin iloinen tästä askeleesta yrittäjäurallani. Saamme rinnallemme satakunta markkinoinnin, maineen, johtamisen ja myynnin ammattilaista. Pääsen kaupan myötä itse keskittymään yrityksen johtamisen sijasta siihen, missä olen parhaimmillani, asiakastyöhön. Zeelandin vahva yrittäjäkulttuuri ja yrittäjyyden arvostaminen olivat tärkeimpiä syitä aloittaa kauppaneuvottelut, sanoo Taitomyllyn Susanna Paloheimo.

Zeeland esittäytyy tarkemmin osoitteessa www.zeeland.fi, Twitterissä @ZeelandGroup ja Facebookissa https://www.facebook.com/ZeelandGroup

Taitomyllyn perustajan Susanna Paloheimon blogissa http://myllytuvantarinoita.blogspot.fi/ lisää kaupan taustoista.

Päivi Holmqvist, yksikönjohtaja, Zeeland PR, puhelin +358 40 504 4444

Susanna Paloheimo, senior advisor, Zeeland PR, puhelin +358 45 670 9561