Thermo Labsystems ulkoistaa PC-ohjelmistojen kehityksen Zenithille

Report this content

Thermo Labsystems ulkoistaa PC-ohjelmistojen kehityksen Zenithille Thermo Labsystems ja Zenith ovat solmineet kiinteän ja pitkäaikaisen yhteistyösopimuksen Thermo Labsystemsin laboratorioinstrumenttien ohjelmistojen tuotekehityksestä. Hankkeessa osa Thermo Labsystemsin ohjelmistosuunnittelijoista siirtyy Zenithin palvelukseen. Yhteistyössä Zenith toimii Thermo Labsystemsin strategisena partnerina ja vastaa kokonaisuudessaan PC-ohjelmistojen tuotekehityksestä. Yhteistyön tavoitteena on lisätä Thermo Labsystemsin kilpailukykyä kehittämällä laadukkaampia ja edistyksellisempiä ohjelmistokokonaisuuksia. Laboratorio-instrumenteissa erottuminen kilpailijoista tapahtuu suurelta osin korkealuokkaisen ohjelmistoteknologian avulla. Yhteistyöhankkeessa kehitetään laboratorioinstrumenteille uuden sukupolven modulaarinen ohjelmistoplatformi. Modulaarisuus mahdollistaa usean eri mittausteknologian hyödyntämisen ja asiakassegmenttikohtaisten ohjelmistoversioiden tehokkaan kehittämisen. Ratkaisu perustuu thin client - three tier -arkkitehtuuriin ja Visual Studio .NET -ympäristöön. Thermo Labsystems Thermo Labsystems kuuluu Thermo Electron -konserniin, joka on maailman johtava mittaus- ja detektiolaitteiden valmistaja. Thermo Electron toimii 30 maassa 12.000 henkilön voimin. Thermo Labsystems on mikrokuoppalevyteknologian ja nesteenkäsittelyn pioneeri ja maailman markkinajohtajia, jonka tuotteista 97 % toimitetaan Suomen ulkopuolelle yli 120 maahan. Markkinajohtajuus perustuu innovatiiviseen edelläkävijyyteen ja huipputekniikkaan. Tuotteiden käyttöympäristö on vaativa ja tieteelliset vaatimukset korkeat. Laboratorioinstrumenttien kilpailukyvyn tekijänä ohjelmisto on keskeisessä roolissa. Zenith Oy Zenith on uuden aikakauden ohjelmistoyritys, joka keskittyy vaativiin asiakaskohtaisiin ohjelmistoihin. Zenithin yrityskulttuuri on luotu ohjelmistoammattilaisten ja ohjelmistokehityksen ehdoilla, jonka johtamistyyli korostaa joustavuutta, innostusta ja luovuutta. Yritys luo loistavat edellytykset työntekijöiden oppimiselle ja jatkuvalle kehittymiselle. Zenith on yritys, jossa alan parhaat suunnittelijat työskentelevät vertaistensa ammattilaisten kanssa. Zenith on ohjelmistoyritys, joka arvostaa työntekijöitään ja tarjoaa heille mahdollisuuden unelmiensa toteuttamiseen. Zenith on rakentanut yrityksen uuden ajan tekijöille, joille työ ja vapaa-aika muodostavat saumattoman kokonaisuuden. Tekijöille, joille työ on itsensä kehittämisen ja toteuttamisen väline. Zenith ei ole perinteinen työpaikka, vaan yhteisö, jossa viihdytään ja eletään täyttä elämää. Zenithin nopea kasvu ja haasteelliset asiakasprojektit mahdollistavat erinomaisen urakehityksen ja jatkuvan kehittymisen. Avainhenkilöiden yrittäjähenkisyys ja pitkäaikainen sitoutuminen ovat Zenithin keskeisiä kulmakiviä. Yhteistyön myötä Zenith vahvistaa osaamistaan komponenttiarkkitehtuurisovelluksissa ja vaativissa asiakaslähtöisissä ohjelmistokehitysprojekteissa. tiedustelut Veli-Pekka Teromaa Ilkka Lukkarinen tj, Zenith Oy varatoimitusjohtaja, Thermo Labsystems Oy tel. 09-4559 4050 09- 329 100 gsm 0400-438 138 julkaisuvapaa 4.6 klo 8.30 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/04/20020604BIT00040/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/04/20020604BIT00040/wkr0002.pdf