Ensimmäinen peruutusturva joka takaa korvauksen

Ei pientä tekstiä tai todistusten tarkistusta

Luottamalla pelkästään kotivakuutukseen ei ole takeita, että saat korvauksen peruutetusta matkastasi. Matkanjärjestäjillä on omat peruutusturvansa, mutta monilla matkailuyrityksillä on erilaiset säännöt vaatimuksista, jotka tulee täyttää äkillisen peruutuksen sattuessa. Normaalisti vaaditaan vahvistettu todistus korvauksia haettaessa.  Koska asiakkaiden keskuudessa on selvästi kysyntää, Zleeping Hotels tarjoaa nyt ainutlaatuisen,  täydellisen peruutusturvan, joka on voimassa kaikentyyppisiin peruutuksiin, olipa syy mikä tahansa, ilman todistusvaatimuksia.

Kuluttajien vakuutustoimiston mukaan ei ole taattu, että sinulla on peruutusturva matkalle, vaikka olisit maksanut siitä ylimääräistä kotivakuutuksessasi. Esimerkki: Useimpien vakuutusyhtiöiden peruutusturva ei ole voimassa matkalle, joka suuntautuu ulkomaille, jos matka on varattu Internetissä. Eikä peruutustuva ole voimassa siinäkään tapauksessa, että matkatoimistolla on toimistoja ulkomailla, koska katsotaan, että maksua ei ole suoritettu maassa jossa asut.

Useimmiten matkanjärjestäjät vaativat vahvistetun todistuksen, jotta korvaus peruutetusta matkasta maksetaan. Kaikki matkailuyritykset tarjoavat jonkinlaisen peruutusturvan, mutta kaikilla on erilaiset ehdot peruutusturvan voimaantulosta. Monet peruurusturvista ovat rajoitettuja vain perheessä tapahtuneeseen kuolemantapaukseen tai äkilliseen sairauteen.

Mitään todistuksia ei vaadita uuteen, ainutlaatuiseen peruutusturvaan

Zleeping Hotelsin uuteen täydelliseen peruutusturvaan ei vaadita todistusta lääkäriltä tai mitään muitakaan todistuksia korvauksen saamiseksi. Meidän peruutusturvamme on ainutlaatuinen ja se korvaa  mistä tahansa syystä tehdyn peruutuksen. Idea syntyi asiakkaittemme nimeomaisesta pyynnöstä. Ajatuksena on tehdä peruutusturvasta mahdollisimman yksinkertainen  ja tehdä selväksi, missä tapauksissa sitä voi soveltaa peruutuksiin.

Peruutusturvamme tavoitteena on, että se on mahdollisimman helppo. Ei pientä tekstiä eikä mitään todistuksia – kaikki saavat korvauksen peruutuksesta riippumatta sen syistä. Jo varhaisessa vaiheessa huomasimme, että esiintyi paljon sekaannusta peruutusturvan  säännöistä. Useat yritykset tarjosivat erilaisia vakuutuksia, joissa korvauksen saamiseen vaadittiin eri perusteita. Havaitsimme selkeää tarvetta asiakkaitteemme keskuudessa , ja kysyimme itseltämme miksei tarjota täydellistä peruutusturvaa, joka korvaa kaikissa tapauksissa, sanoo Eva Karlsson, Lehdistön yhteyshenkilö, Zleeping Hotels.

Lähteet
Kuluttajien vakuutustoimisto

Tietoa zleepinghotels.com (Braganza Group´n tytäryhtiö)
Tarjoaa mahdollisuuden varata yli 30.000 hotellia yli 1500 matkakohteessa ja yli 120 maassa. •  Matkayhteisö jossa on yksilöllinen profiili, jonka voi muokata sopimaan omien mieltymyksien mukaan. • Tarjoaa tehokkaan, yksilöidyn haun, jossa asiakkaalla on mahdollisuus suodattaa, ryhmitellä ja lajitella etsintää omiin ehtoihinsa sopivaksi. • Sisältää ” ZleepAdvisor” palvelun jossa asiakkas voi  arvostella majoituksen ja inspiroitua uusiin kokemuksiin lukemalla toisten asiakkaiden arviointeja hotelleista ja kohteista. • Paljon tilaa viestintään ja vuoropuheluun laajan läsnäolon avulla sosilaalisessa mediassa. • Asiakkailla on mahdollisuus ansaita Zleeping Dollareita aktiivisuudella ja osallistumalla zleepinghotels-com´iin, maailmanlaajuinen valuutta, jota käytetään alennuksiin varauksissa. • Zleeping Hotels Web- tukipalvelu on avoinna 24 tuntia. • Tarjoaa asiakkaille ainutlaatuisen Peruutusturvan: Täydellinen peruutusturva alkaen 10 €/aikuinen.

Eva Karlsson, Zleeping Hotelsin Tiedotuspäällikkö, eva.karlsson@zleepinghotels.com Tel +35 8931582472

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • info@zleepinghotels.com • www.zleepinghotels.fi  • www.facebook.com/zleepinghotels.fi  • www.facebook.com/guestofhonour • Twitter:@zleeping_fi

Avainsanat: