Zleeping Hotels tarjoaa Facebookin jäsenille kaikkialla maailmassa ekslusiivisiä, ilmaisia majoituksia

Merkittävä organisaatio hotellialalla, Zleeping Hotels, Braganza Groupin tytäryhtiö, tarjoaa kaikille Facebookin jäsenille maailmassa jatkuvan tilaisuuden ilmaiseen majoitukseen missä tahansa yhtiön 1500 kohteessa.

Guest of Honor projekti on yksi askel lisää Zleeping Hotelsin hankkeessa saada asiakkaat osallistumaan kommunikointiin, arvosteluun ja tietojenvaihtoon,  tarkoituksenaan saavuttaa ensimmäinen sija hotellien jälleenmyyjänä antamalla korkealaatuista palvelua.

Nimetyt Guest of Honor asiakkaat jakavat kokemuksensa majoituksen aikana kuvien ja tekstien avulla. Tämä materiaali julkaistaan sosiaalisessa mediassa, ja tämä mahdollistaa, etta muutkin saavat nauttia Guest of Honorin seikkailuista.  Toisin sanoen kertomukset useilta Guest of Honor asiakkailta ovat todellisia arvosteluja ja arviointeja oikeilta turisteilta ja matkustajilta. Kerran kuukaudessa tai useammin nimitämme uudet Guest of Honor asiakkaat uuteen matkakohteeseen. Jokainen majoitus sisältää yöpymisen ja aamiaisen kahdelle.

Guest of Honor on yksi askel lähemmäksi Zleeping Hotelsin näkemystä onnistuneesta kehittämisestä yhdessä asiakkaittemme kanssa  ja tavoitteemme saavuttamisesta tullaksemme tärkeimmäksi vaihtoehdoksi tarjoten parasta laatua hotellialalla. Asiakkaamme voivat kirjoittaa arvosteluja lomakohteista ja hotelleista ja myös jakaa kokemuksensa. Sen lisäksi asiakkaan on helppo inspiroitua muiden asiakkaiden huomioista ja selostuksista.  Varaussivuilla on paljon tilaa kommunikointiin ja tietojen vaihtoon, kuten myös Facebook sivuillamme ja muissa sosiaalisen median yhteisöpalveluissa. Me uskomme, että Guest of Honor konsepti on upea näyttelytila, jolla osoitamme avoimuutemme, sanoo Eva Karlsson, Zleeping Hotelsin Tiedotuspäällikkö.

Suunnitelma Matkakohteista: www.facebook.com/guestofhonour?sk=app_190322544333196

Tietoa zleepinghotels.com sivusta

• Tarjoaa yli 30,000 hotellia varattavaksi yli 1500 matkakohteessa ja yli 120 maassa.• Matkailuyhteisö henkilökohtaisella profiililla sisältäen mahdollisuuden muokata sisältöä yksilöllisten mieltymysten mukaan.• Tarjoaa tehokkaan ja yksilöllisesti muokatun hakutoiminnon mahdollisuudella suodattaa, luokitella ja järjestää haku omien vaatimustesi mukaan.• Sisältää ZleepAdvisor toiminnon, jossa asiakkaat voivat arvostella majoituksia  ja löytää inspiraation uusiin kokemuksiin toisten asiakkaiden arvioista hotelleista ja matkakohteista.• Tarjoaa paljon tilaa kommunikointiin ja vuoropuheluun laajan läsnäolon kautta sosiaalisessa mediassa.• Tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden – aktiivisuudella ja läsnäololla zleepinghotels.com:ssa – ansaita Zleeping Dollareita, valuuttaa jota voidaan käyttää pienentämään varauksen hintaa.• 24 tunnin web-tuki.• Tarjoaa ainutlaatuisen palvelun: Täydellisen Peruutusturvan, kattavan peruutusvakuutuksen alkaen € 10/aikuinen.

Eva Karlsson, Zleeping Hotelsin Tiedotuspäällikkö, eva.karlsson@zleepinghotels.com Tel+35 8931582472

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • info@zleepinghotels.com • www.zleepinghotels.fi  • www.facebook.com/zleepinghotels.fi  • www.facebook.com/guestofhonour                                                                                                                Twitter:@zleeping_fi