Zleeping hotels vahvistaa edelleen markkina-asemaansa uusien yhteistyösopimuksien ansiosta

Zleeping Hotelsin varausportaali (Braganzan omistama) kolminkertaistaa liikevaihtonsa yhteistyökumppaniensa uuden, helposti integroitavan järjestelmän julkistamisen jälkeen. Uuden järjestelmän avulla jokaisella yhteistyökumppanilla on käytettävissään henkilökohtainen Zleeping-portaali. Kontrollipaneelin avulla yhteistyökumppani saa vaivattomasti yleiskuvan henkilökohtaisella verkkosivulla tehdyistä varauksista. Tämän uuden, läpinäkyvän järjestelmän ansiosta Zleeping Hotelsin yhteistyökumppanit tietävät joka hetki mitä on myyty,  ja voivat pyytää vastaavan provision. Yhteistyökumppanit voivat olla suuria tai pieniä, yrityksiä tai yksityishenkilöitä, joilla on oma blogi tai verkkosivu ja jotka haluavat lisärvoa nykyiseen tarjontaansa.

Useimmat matkailualalla olevat yritykset tarjoavat jonkinlaista yhteistyötä, mutta yleensä menetelmä on monimutkainen ja aikaa vievä ja useimmiten se on suunnattu yrityksille. Oltuaan 10 kuukautta markkinoilla, Zleeping Hotels tarjoaa nyt mahdollisuuden yhteistyöhön sekä yrityksille että yksityisille, joilla on oma blogi tai verkkosivu. Kumppanuus tarkoittaa, että Zleeping Hotels antaa yhteistyökumppaneille banneri-linkit, jotka he julkaisevat blogissaan tai verkkosivuillaan. Kun verkkosivuilla kävijät klikkaavat bannerista, heidät viedään henkilökohtaiseen Zleeping-portaaliin. Portaalissa on oma kontrollipaneeli, joka näyttää tehtyjen varausten määrän henkilökohtaisella sivulla. Tästä johtuen on helppo tarkistaa varaukset ja ansaitut palkkiot.

Meidän mielestämme tästä muodostuu edullinen asema kaikille osapuolille, sekä meille että yhteistyökumppaneille, tekemällä yhteistyötä kaikki saavat ennemmän tuottoa markkinoilta. Kutsumme sekä yritykset että yksityiset mukaan yhteistyöhön.  Pienen analyysin jälkeen, melkein kuka tahansa, jolla on blogi tai verkkosivu, voi alkaa myydä eri varausvaihtoehtojamme,  sanoo Eva Karlsson, varausportaalin tiedotuspäällikkö.

Kumppanuusjärjestelmän edut

Läpinäkyvyys varausten ja liikenteen suhteen.

Suuret voitot, alkaen 10 % (brutto) myynnistä.

Mahdollisuus hakea palkkiota suoraan tililtä.

Ei vaatimuksia myynnin vähimmäismääristä.

Ei vaatimuksia vähimmäisliikenteestä.

Ilman ennakkosijoitusta  (me toimitamme tarvittavat bannerit yhteistyön alussa).

Vaatimukset

Verkkotoiminta  (verkkosivu tai blogi)

Tietoa zleepinghotels.com sivusta

• Tarjoaa yli 30,000 hotellia varattavaksi yli 1500 matkakohteessa ja yli 120 maassa.• Matkailuyhteisö henkilökohtaisella profiililla sisältäen mahdollisuuden muokata sisältöä yksilöllisten mieltymysten mukaan.• Tarjoaa tehokkaan ja yksilöllisesti muokatun hakutoiminnon mahdollisuudella suodattaa, luokitella ja järjestää haku omien vaatimustesi mukaan.• Sisältää ZleepAdvisor toiminnon, jossa asiakkaat voivat arvostella majoituksia  ja löytää inspiraation uusiin kokemuksiin toisten asiakkaiden arvioista hotelleista ja matkakohteista.• Tarjoaa paljon tilaa kommunikointiin ja vuoropuheluun laajan läsnäolon kautta sosiaalisessa mediassa.• Tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden – aktiivisuudella ja läsnäololla zleepinghotels.com:ssa – ansaita Zleeping Dollareita, valuuttaa jota voidaan käyttää pienentämään varauksen hintaa.• 24 tunnin web-tuki.• Tarjoaa ainutlaatuisen palvelun: Täydellisen Peruutusturvan, kattavan peruutusvakuutuksen alkaen € 10/aikuinen.

Eva Karlsson, Zleeping Hotelsin Tiedotuspäällikkö, eva.karlsson@zleepinghotels.com Tel +35 8931582472

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • info@zleepinghotels.com • www.zleepinghotels.fi  • www.facebook.com/zleepinghotels.fi  • www.facebook.com/guestofhonour                                                                                                                www.twitter.com/zleeping_fi  http://blog.zleepinghotels.fi

Avainsanat:

Pikafaktat

Zleeping Hotelsissa sinulla on mahdollisuus valita ja varata yli 30,000 hotellista yli 1500 matkakohteessa yli 120 maassa.