Mitä tänään vertaillaan? – Radio Novan Aamu ja Zmarta yhteistyöhön

Zmartan ja Radio Novan puolen vuoden mittainen yhteistyö käynnistyi maaliskuussa. Radio Novan Aamu-ohjelmaan painottuvan yhteistyön myötä kuluttajia kannustetaan pohtimaan arkensa valintoja, joiden avulla voi sekä säästää että kohentaa omaan talouttaan.

Akin, Minnan ja tuottaja Markuksen vetämissä aamuissa pohditaan hauskalla tavalla, miten käytännön tarpeisiin löydetään edullisimpia vaihtoehtoja. Samalla kuuntelijat saavat tietoa Zmartan palveluista ja siitä mitä käytännön etua kuluttaja saa käyttäessään näitä palveluja, Zmarta Suomen maajohtaja Jaakko Kivikuja toteaa.

Hän sanoo, että moni kuluttaja tekee päivittäin vertailua esimerkiksi kahvipakettien hinnoissa, mutta sivuuttaa taloudellisesti merkittävämpien asioiden, kuten lainakorkojen, sähkön hinnan ja vakuutusten vertailun.

Meidän tavoitteemme on auttaa kuluttajia kohentamaan talouttaan. Radio Novan Aamuissa saamme äänemme ja palvelumme kuuluviin kuuntelijoita kiinnostavalla tavalla ja herättelemme kuluttajia yhdessä aamutiimiin kanssa vertailemaan omaan talouteensa vaikuttavia asioita. Odotamme innolla, millaisia keskusteluja Novan Aamuissa tullaankaan kuulemaan, Kivikuja hymyilee.

Zmarta on maksuton vertailupalvelu, jossa on mahdollista verrata lainoja ja sähkösopimuksia. Zmarta kuuluu Zmarta Group -konserniin, joka omistaa myös Suomessa toimivan Freedom Rahoituksen. Zmarta Groupin palveluksessa on yli 300 innokasta ja aktiivista työntekijää, jotka työskentelevät fiksujen raha-asioiden eteen Helsingissä, Tukholmassa, Ängelholmissa, Oslossa ja Jönköpingissä.

Radio Novan Aamu on ajankohtainen, utelias ja huumorilla maustettu ohjelma. Se antaa aamuhetkiin kaiken tarvittavan: uutiset, päivän säätiedot ja päivityksen siitä, kuinka työmatkaliikenne tänään sujuu. Ohjelman tunnetut ja rakastetut juontajat, Aki Linnanahde ja Minna Kuukka, nostavat esiin päivän kiinnostavimmat puheenaiheet, ihmiset ja ilmiöt. Joka arkipäivä, klo 6–10.

Jaakko Kivikuja, Maajohtaja
jaakko.kivikuja@zmartagroup.com