Zmarta toteuttaa suuren mainoskampanjan ja saa uuden ulkonäön

Pohjoismaiden laajin vertailupalvelu – Zmarta – on tehnyt täydellisen brändiuudistuksen ja luonut uuden viestintäkonseptin: Huonojen neuvojen maailmassa, me turvaamme selustasi. Konsepti perustuu oivalluksiin laajasta 15 000 henkilön brändikyselystä. Kyselyn takana on NoA Consulting, jonka työ muodostaa perustan Zmartan uudelle brändille.

Zmarta on jo vertailuliiketoiminnassa vakiintunut brändi. Nyt haluamme myös korostaa tarjontamme laajuutta, joka ulottuu aina asuntolainoista autovakuutuksiin ja sähkösopimuksiin. Suomessa Zmarta keskittyy kuluttajarahoitustuotteiden sekä yrityslainojen vertailuun.

– Haluamme ihmisten myös jakavan kokemuksen Zmartasta turvallisena ja luotettavana vertailupalveluna, kertoo Zmartan liiketoimintajohtaja Jaakko Kivikuja.

Yhdessä Brand Unionin kanssa Zmarta on myös luonut uuden visuaalisen identiteetin, joka perustuu tehtyyn brändikyselyyn. Tämä tarkoittaa muun muassa täysin uutta ilmettä verkkosivustolle sekä päivitettyjä logoja, värejä ja kuvituksia Zmarta- ja Elskling-brändeille. Viestintäkonsepti yhdessä uuden visuaalisen identiteetin kanssa tulee läpäisemään koko Zmartan kaikilla kolmella pohjoismaisella markkina-alueella.

Lanseeraus tapahtuu 24. toukokuuta, kun Zmarta käynnistää digitaalisen brändikampanjan yhteistyössä mainostoimisto Ingon kanssa tuotetuilla mainosfilmeillä. Kampanja näkyy sekä Ruotsissa että Suomessa, ja tärkeimmät markkinointikanavat ovat sosiaalinen media, kuten YouTube, Facebook ja Instagram.

– Brändikyselymme antoi meille hienon oivalluksen brändimme vahvuudesta. Yli vuoden työn jälkeen voimme viimein hyödyntää brändimme vahvuuksia parhaalla mahdollisella tavalla ja esitellä tulokset yleisölle. Tämä on merkkipaalu Zmartalle, kertoo liiketoimintajohtaja Jaakko Kivikuja.

Lisätietoja:
Jaakko Kivikuja
Commercial Director Loans | Nordics
Zmarta Group

+358407040299

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zmarta
Zmarta tarjoaa useita erilaisia vertailupalveluita yksityistalouden alalla, kuten autolainat, kulutusluotot ja yrityslainat. Zmarta perustettiin vuonna 1999 ja sillä on noin 300 työntekijää Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Zmartan omistaa saksalainen mediayhtiö Bauer Media Group.