Idolsin -tekijä muutti Tanssii Tähtien Kanssa-leiriin

Zodiak Finland Oy on nimittänyt Anssi Rimpelän myynti- ja kehitysjohtajaksi.

Rimpelä on yksi 2000-luvun menestyneimpiä tv-viihteen tekijöitä Suomessa. Hänen ohjauksessaan Idols, Talent, Maajusille Morsian ja monet muut palkitut viihde-ohjelmat ovat rantautuneet Suomeen. Rimpelä toimi aiemmin Fremantle Media Finlandilla tuottajana, ohjaajana sekä kehityspäällikkönä yhteensä 7 vuoden ajan.

”On mukavaa saada kokenut viihteen tv- ammattilainen Zodiakin leiriin”, sanoo Zodiak Finlandin varatoimitusjohtaja Jaana Besmond.

"Juuri nyt Zodiak on mielenkiintoisessa vaiheessa sekä kotimaassa että maailmalla. Kansainvälinen toimintaympäristö on minulle tuttu ja tuon Zodiakin moottoriin lisää tehoa ja erityisesti vääntöä alakierroksille. TV-ohjelmien kehittäminen on ajassa liikkuvien tarinoiden teollista muotoilua." Rimpelä kuvailee tilannettaan.

Ennen siirtymistä Zodiakille Rimpelä vietti 10 kuukauden sapattivapaan kokonaan irti työelämästä. "Vietin aikani merellä kalastelemalla, moottoripyöräilin sekä aloitin viikottaisen tanssiharrastuksen. Kehitin omaa ajatteluani ja jäsensin osaamistani. Ajattelu joka toi tv-viihteen tähän päivään, ei vie sitä huomiseen. Sen vuoksi on ensisijaisen tärkeää olla kosketuksissa elämään ja businekseen television ulkopuolella. Myös ripaus magiaa on aina tervetullutta", pohdiskelee Anssi Rimpelä.

Lisätetoja:

Anssi Rimpelä 044-513 2012
Jaana Besmond  040-502 5914

Zodiak Finland Oy kuuluu Zodiak Media Groupiin, joka on yksi maailman johtavista sisällöntuottajista. Lontoosta ja Pariisista käsin johdettu Zodiak Media Group koostuu 45:stä televisiotuotantoyhtiöstä 17 maassa, mukaan lukien Yhdysvallat, Ranska, Italia, Espanja, Skandinavian maat ja Venäjä. Konsernin kansainvälisen levitysyksikön myyntikatalogi koostuu yli 10.000:sta tunnista tv-sisältöä.

Zodiak Finlandin viime vuosien menestystuotantoja ovat mm. Tanssii Tähtien Kanssa, Huuma, Uutisvuoto, Presidentin kanslia, Sydänjää, Uutishuone ja Tappajan näköinen mies. Yrityksen toimitusjohtajana toimii Teea Hyytiä.