Readly gerangschikt op 10e plaats in Deloitte 2018 Technology Fast 500 EMEA-lijst

Het Technology Fast 500™ EMEA-programma van Deloitte Global erkent technologiebedrijven die de afgelopen vier jaar de snelste omzetgroei hebben gerealiseerd in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Met een omzetgroei van 7300 procent in 2014-2017 behaalde Readly de tiende plaats in de Deloitte-ranglijst, die deze week werd gepubliceerd.

De belangstelling voor digitale tijdschriften neemt toe bij consumenten, uitgevers, investeerders en adverteerders. En dat is niet zo gek. Ons geweldige personeel van Readly blijft nieuwe kansen voor alle stakeholders realiseren om waarde uit tijdschriften te halen, terwijl we print digitaliseren en kwaliteitsinhoud toegankelijker maken. De totale wereldwijde tijdschriftenindustrie is € 70 miljard waard - we zijn van plan om onze groei op hoog niveau te houden. ”, aldus CEO Maria Hedengren.

Erik Olin, partner, Audit & Assurance en Head Clients & Industries bij Deloitte Zweden, zei het volgende: "Het is geweldig om Readly en de andere Zweedse bedrijven op de EMEA Technology Fast 500-lijst van dit jaar te zien. Het bewijst weer eens dat Zweedse technische bedrijven internationaal goed presteren. Dat 46 van de Zweedse bedrijven in de bovenste helft van de lijst zijn geplaatst, toont aan dat er een vermogen is om zowel goede ideeën te genereren als deze te laten groeien. ”

Readly's groei en mijlpalen in de afgelopen twaalf maanden:

• Augustus 2018: Swedbank Robur en Zouk Capital investeren 10 miljoen euro in Readly.
  • September 2018: 'Readly Exclusive', een nieuwe exclusieve contentfunctie, werd gelanceerd.
  • November 2018: Readly zet de wereldwijde expansie voort met de lancering in Nederland.
  • Mei 2019: Readly versterkt zijn positie in Europa door te lanceren in Italië.
  • Juni 2019: Readly haalt nieuwe investering van 15 miljoen euro binnen door Zweedse en Britse investeerders.

Voor (interview)aanvragen of meer informatie, neem contact op met onderstaande contactgegevens.

Klik hier voor HR beeld.

Tags: