Jula åpner i Sarpsborg

Julas raske ekspansjon fortsetter.

25. september åpner Jula et nytt varehus i Sarpsborg. Det blir nummer 21 i Norge og det 73. totalt.

– 2014 er et spennende år for Jula, med mange nyåpninger. Jula fortsetter sin kraftige ekspansjon i Norge, og det fokuseres på å bli helt riksdekkende. Målet er at alle skal ha et Julavarehus i sin nærhet. Nå styrker vi vår tilstedeværelse ytterligere i den ekspansive Østfold-regionen, sier administrerende direktør Per Jacobsen.

Fra før har Jula varehus i Moss og Fredrikstad.

I løpet av høsten kommer Jula til å utvide med tre nye varehus i Norge, i tillegg til Sarpsborg åpner Jula i Steinkjer og Hamar.

Varehuset i Sarpsborg er i full størrelse, ca 3 000 kvadratmeter, og skal innredes med Julas nye konsept. Totalt rekrutteres om lag 25 nye Julamedarbeidere.

– Vi har stor tro på etableringen i Sarpsborg. Vi har vært på jakt etter egnede lokaler i tre år, og nå føles det fantastisk bra å endelig kunne åpne dørene. Jula har allerede god dekning i Østfold, men vi manglet ett varehus for å oppnå maksimal dekning. Det er 54 000 mennesker i Sarpsborg, og nå kan de få glede av et helt nytt Julavaruhus i kommunen, sier Per Jacobsen.

Ved ytterligere spørsmål:

Per Jacobsen, administrerende direktør, +47 679 23 033, per.jacobsen@jula.no

Jula AB er et familieeid selskap med hovedkontor og sentrallager i Skara i Sverige. Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og profesjonelle et attraktivt utvalg til lave priser via varehus. Jula har ca. 2 400 ansatte og totalt 73 varehus, 41 i Sverige, 21 i Norge og 11 i Polen. I 2013 omsatte Jula-konsernet for ca. 4,9 milliarder SEK.

Gå gjerne inn på www.jula.com for mer informasjon. Du får katalogen i ditt nærmeste Julavarehus.

Tags:

Sitater