Julas nye kommunikasjonskonsept – Ingenting kan stoppe deg nå!

Hva drømmer du om?

Hva inspirerer deg?

Hvilke ideer vil du realisere?

– Vi vil få flere til å tørre å forsøke og hjelpe flere med å lykkes. Det gjør vi med inspirasjon, kvalitet og lave priser, slik at alle som ønsker det, får oppleve den mest fantastiske følelsen i verden: Ingenting kan stoppe meg nå!, sier Jonas Järrenfors, Julas markedssjef.

Nå lanseres Julas nye kommunikasjonskonsept – «Ingenting kan stoppe deg nå!». Det kommer man først og fremst til å merke på nye TV-reklamer, men også på andre plattformer som Jula kommuniserer på.

– Julas nye kommunikasjonskonsept har også fått et eget soundtrack. Låten «Nothing's gonna stop us now» fra 1986, som er laget av gruppen «Starship» (nå «Jefferson Starship»), kommer til å en fremtredende formidler av konseptet. Låten inneholder mye av det vi vil formidle, man kan si at den passer perfekt, sier Jonas Järrenfors.

Første sesongkampanjen

I forbindelse med årets sommersesong slippes den første kampanjen som bygger på det nye kommunikasjonskonseptet.

– Vi vil at mennesker skal kunne kjenne seg igjen i å være en hjemmefikser, uansett om man er spesielt interessert i det eller ikke. Man har alltid bruk for å kunne fikse ting selv. Samtidig er konseptet en motiverende oppfordring og en hyllest til kundene våre, sier Jonas Järrenfors.

Julas nye reklamefilm kan man se på www.jula.no

For ytterligere spørsmål:

Jonas Järrenfors, Marketing Director, +46 709-55 97 55, jonas.jarrenfors@jula.se

Foretaksinformasjon

Varehuskjeden Jula er et fremgangsrikt og ekspansivt familieforetak som ble grunnlagt i Sverige i 1979 og eies av Karl-Johan Blank. I 2008 etablerte Jula seg i Norge.

Jula har ca. 3000 ansatte og totalt 98 varehus, hvorav 32 er i Norge. I 2017 omsatte Jula-konsernet for drøyt 6,5 milliarder SEK.

Gå gjerne inn på www.jula.no for mer informasjon.

Tags:

Sitater