Byggern lanserer digitalt kundekort med JOYN fra LINK Mobility

I samarbeid med LINK Mobility har Byggern lansert sitt kundeklubbkort i JOYN. Byggern ønsker å digitalisere sitt kundekort, og samtidig åpne for bedre kommunikasjon med sine kunder. Byggern har tidligere sendt ut plastkort til alle sine medlemmer. Disse blir nå erstattet av digitale medlemskort i JOYN, LINK Mobilitys nye plattform for medlemskommunikasjon.

Byggern AS er en landsdekkende byggevarekjede med over 90 fysiske butikker spredt rundt om i Norges land, samt nettbutikk.byggern.no.

«JOYN vil forenkle registreringen av nye medlemmer, korte ned tiden fra et medlem ønsker å registrere seg til de kan bruke sine fordeler, samt gi Byggern nye muligheter til kommunikasjon med medlemsmassen. Vi har tro at å synliggjøre oss i en plattform hvor kunden kan ha alle sine medlemskort vil gi mer til våre kunder, enn å bygge en egen app. Dette sikrer utvikling og oppdatering av Appen. Dette vil også bistå oss i målet om å øke medlemsmassen vår på en enkel måte» sier Tore Røsvoll, Ansvarlig E-Commerce og digitale kanaler i Byggern.

LINK Mobility er Europas ledende på mobilkommunikasjon og mobiltjenester, spesialisert på løsninger for digitalisering og forenkling av prosesser. En av disse løsningene er JOYN, en plattform for å digitalisere medlemskort, verve nye medlemmer og drive god kundekommunikasjon.

«At Byggern går fra det tradisjonelle medlemskortet i plast over til et digitalt kort med de kommunikasjonsmulighetene som ligger i Joyn, er meget gledelig. Vi er sikre på at dette samarbeidet vil gjøre det mulig for Byggern å være innovative i sin mobile samhandling og kommunikasjon med sine kunder, og gi dem mulighet til å bygge en enda sterkere kunderelasjon og lojalitet» sier Jan Tore Kjær, Direktør Marked & Salg i LINK Mobility AS.

For ytterligere informasjon og spørsmål:

LINK Mobility AS
Jan Tore Kjær
Direktør Marked & Salg
Mob.: +47 9595 3000
jan.tore.kjar@linkmobility.com

Byggern AS
Tore Røsvoll
Ansvarlig E-Commerce og digitale kanaler
Mob: +47 951 98 787
E-mail: tore.rosvoll@byggern.no

Om LINK Mobility Group ASA

LINK Mobility Group ASA er Europas ledende leverandører innen mobil kommunikasjon, spesialisert innen mobilmeldinger, mobile løsninger og mobil data intelligens. Konsernet tilbyr et bredt spekter av skalerbare tjenester og løsninger på tvers av næringer og sektorer på grunn av den økende etterspørselen av digital konvergens mellom bedrifter og kunder, plattformer og brukere. Konsernet er med hovedkontor i Oslo / Norge notert på Oslo Børs (ISIN: NO0010219702). LINK Mobility fortsetter å oppleve sterk organisk vekst med en høy grad av tilbakevendende inntekter som kunder har en tendens til å flytte mer virksomhet aktiviteter på de mobile plattformene. I 2016 hadde LINK Mobility total omsetning på 1,294 milliarder kroner med kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Latvia, Estland, Bulgaria, Tyskland, Spania, Polen, Frankrike, Italia, Sveits og Østerrike.

Tags: