MAM Air – Nå med Snoopy!

MAM har utviklet babyprodukter av høy kvalitet i over 35 år. I forbindelse med den nye Snoopy-filmen har vår populære Air 6m+-smokk for en begrenset periode fått Snoopy-motiv!

MAM Air er utviklet i samarbeid med medisinske eksperter og takket være de ekstra store hullene i skjoldet som gir maksimal lufting er nemlig smokken ekstra skånsom mot barnets hud. Smokken leveres i en praktisk oppbevarings- og steriliseringsboks som gjør det lett å sterilisere smokkene i mikrobølgeovnen, noe som jo er ekstra viktig i perioder med mye forkjølelse.

MAM Air 6m+ med Snoopy-motiv får du i dagligvarebutikken. Fås med sugedel i MAMs silkemyke Silk Teat®-silikon.

Vil du vite mer? Ta kontakt med:

Caroline Bonnevier, Product Manager MAM

E-post: caroline.bonnevier@bambino-mam.se

Tlf.: +46 (0) 8 613 00 62

Bambino Mam tilbyr barneprodukter av høy kvalitet – smokker, flasker, dietuter og mye annet til amming, mating og pleie.

Du finner oss på bambino-mam.se/no/

MAM er også på Facebook: facebook.com/BambinoNorge/ og Instagram: Instagram.com/mambaby_nordic

Tags: