Lambis nye dekorterte produkter bringer en følelse av sommer til hus og hytter

De sommerdekorerte toalett- og tørkerullene fra Metsä Tissues merkevare Lambi er her. Lambis egne sommerprodukter har vært godt likt blant våre forbrukere i mange år. Ikke bare hjelper de deg med god hygiene til hele familien, men også fine sommermønstre til badet og middagsbordet.

– Lambis sommerdesign 2021 er inspirert av nordisk natur. De lekne sommerfuglene bringer et snev av skjønnhet og naturlig mykhet til alle hjem. Denne sommerens design ble testet i en forbrukerundersøkelse, hvor respondentene forelsket seg i de delikate og sommerlige sommerfuglene og fargene, sier Johanna Kesti, merke- og kommunikasjonsdirektør, Metsä Tissue.

Papirprodukter er en nødvendighet i alle hjem, og det kan utgjøre en stor forskjell hvis du velger rett produkt både for deg selv og for miljøet. Lambis papirprodukter er produsert bærekraftig gjennom hele verdikjeden fra skog til ferdig produkt og utviklet for bruk hvor renhet, komfort og bærekraft er viktig. I tillegg til å oppfylle de daglige hygienebehov på en bærekraftig måte er de fine sommerdesignene med på å skape litt ekstra glede i hverdagen.

Les mer om Lambis produkter: www.lambi.com

Ytterligere informasjon:
Mina Klykken Ludvigsen, Brand Manager, Norway and Denmark, tl. +47 95151596

Metsä Tissue

Metsä Tissue creates a cleaner everyday life. We are one of the leading tissue paper suppliers in Europe to households and professionals and one of the leading greaseproof paper suppliers globally.

Our brands are Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin and SAGA. With production units in five countries, we employ around 2,500 people. In 2020, our sales totalled EUR 1 billion. Metsä Tissue is part of Metsä Group.

Follow Metsä Tissue: Twitter LinkedIn