SLIK SKAPER DU DIN PERFEKTE NISSAN JUKE

• Mulighet for å personliggjøre Nissan Juke
  • Tre nye designpakker og fem spesialfarger
  • Seks komponenter som kan tilpasses gir Juke et helt nytt utseende
  • Flere komponenter vil bli lagt til etter hvert som programmet utvides

Hver Nissan Juke framstår med en modig og tydelig design, men nå kan Juke-eierne skape et enda klarere uttrykk med et nytt personliggjøringsprogram. Med en stor variasjon av potensielle farger og interiørkombinasjoner kan alle finjustere designen av sin egen Juke.

En serie valgfrie designforbedringer er nå tilgjengelige for både nye og eksisterende Juke-eiere over hele Europa og gir dermed sjansen til å skape et virkelige unikt utseende.

Alufelger, speildeksler, tåkelysringer, kanallister, bagasjeromhåndtak og takspoiler kan utheves i farger som Force Red, Glossy White, Orange Racing, Piano Black eller Silver grey.

Kundene kan også velge mellom tre unike pakker – Style, Premium og Exclusive – som de kan bygge sin design på. Når dette valget er gjort kan den enkelte personliggjøre sin stil ytterligere med seks ulike interiørkomponenter i et av fem fargetemaer.

Personliggjøring av Juke tilfredsstiller behovene til kjøpere som ønsker og tør å være annerledes. Og dette er bare begynnelsen. Nissan har ambisiøse planer for å øke designmulighetene for kjøpere som vil lenger og vil rulle ut flere tilpasningselementer – inkludert interiørkomponenter – etter hvert som programmet utvikler seg.

Lisätietoja:

Johanna Laune, viestintäpäällikkö, Nissan Nordic Europe Oy, Sähköposti: jlaune@nissan-europe.com, Puh. 010 770 5139, gsm. 0400-440 301

Kuvia, videoita ja lisätietoja: newsroom.nissan-europe.com/fi

Nissan Euroopassa

Nissan on yksi merkittävimmistä aasialaisista autonvalmistajista Euroopassa, ja sen palveluksessa on yli 12 500 työntekijää suunnittelutehtävissä, tutkimuksessa ja kehityksessä, valmistuksessa ja logistiikassa sekä myynnissä ja markkinoinnissa. Nissanin tehtailla Isossa-Britanniassa, Espanjassa ja Venäjällä valmistettiin vuonna 2011 yli 528 000 autoa; mm. kompakteja tila-autoja, palkittuja crossover-malleja, katumaastureita ja hyötyajoneuvoja. Euroopan tuotevalikoimassa on tällä hetkellä 24 erilaista ja innovatiivista mallia, ja  Nissanin tavoitteena on olla tulevaisuudessa Euroopan johtava aasialainen autonvalmistaja.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 165 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä. www.nissan.fi

Tags: