Philips TV vinner to EISA priser i en unik multi-år suksess

Philips OLED TVer fortsetter å vinne priser om og om igjen

• 55” OLED805 vinner EISA Best Buy OLED TV 2020-2021 Award
  • 65” OLED+935 vinner EISA Home Theatre TV of the Year 2020-2021 Award

Amsterdam, 17 august, 2020 – TP Vision - Philips TV – har briljert som seierherrer I OLED siden starten av teknologien, ofte brukt sammen med firmaets kraftfulle P5 prosessor og eksklusive Ambilight teknologi, som sammen gir et fantastisk resultat.

Philips OLED TVer har konsekvent satt nye standarder for bilde kvalitet og lyd kvalitet i premium tv markedet, vunnet flere priser på veien, men ingen mer prestisjefulle enn EISA awards. Med utmerkelsene på EISA 2020, kan selskapet nå skryte over å ha vunnet Best Buy OLED hele 4 ganger på rad og Best Home Theater TV hele 3 ganger på rad.

Representanter fra verdens største samarbeid av tech guruer fra verdenen av forbrukerelektronikk, fra 29 land og 55 ledende spesialister i magasiner, EISA (Expert Imaging & Sound Association) har utvalgt den nye generasjonen av innovative og ledende produkter for den viktige EISA awards i start 40 år.

Valget om 55OLED805 som Best Buy OLED TV for 2020-2021, sa EISA dommerne:

“Både revolusjon og evolusjon, Philips’ nye mid-tier OLED TV drar med seg Android smart funksjoner og universell HDR support fra forgjengeren, men debuterer med en omfattende oppgradert bildeprosessering. Resultatet er et 4k HDR display som dytter bildekvaliteten og får det beste fra disk og digitale kilder, med AI baserte forbedringer på firmaets P5 prosessor gir den en dytt på skarphet, farger, og bevegelse – det er en brilliant tv til en fantastikk pris.”

Valget om 65OLED+935 som, Home Theatre TV of the Year 2020-2021, sa EISA dommerne:

“Fantastisk lyd prestisjefylt bilde blandet sammen i Philips sin top-range 4K OLED TV. Dette får du fra 65OLED+935 sin innovative integrerte 3.1.2 lydsystem, designet i samarbeid med lyd spesialistene Bowers & Wilkins. Fire sidet Ambilight gir ett nytt nivå fordypning til hjemme opplevelsen som allerede var helt nydelig.

55OLED805 er når til salg i store deler av det Europeiske markedet. Og OLED+935 vil bli offisielt lansert 1 september.

Produktrelaterade frågor:
Pär Josefsson

Par.josefsson@tpv-tech.com

Mediakontakt:
Per-Åke Broman

+46 708 32 2143

Per-ake.broman@tpv-tech.com

The content in the news releases is accurate at the time of publication but may be subject to change without notice. All trademarks mentioned in this news release are the property of their respective owners.

About TP Vision

TP Vision Europa B.V (‘TP Vision’) er registrert i Nederland, med hovedkontor i Amsterdam. TP Vision er et fullt eid selskap av TPV Technology Limited (‘TPV’), som er en av verdens ledende monitor og TV produsenter.

TP Vision er en nøkkelspiller innenfor TV og lyd forbrukerelektronikk. TP Vision fokuserer på å utvikle, produsere og markedsføre Philips TVer (Europa, Russland, Midtøsten, Sør-Amerika, India, og utvalgt land i Asia) og Philips sine Audio produkter (globalt) under varemerke lisens fra Koninklijke Philips N.V. Vi kombinerer det sterke Philips merket med vår produktutvikling og design ekspertise, operative eksellense og industri fotavtrykkene til TPV. vi tror på å skape produkter som byr på superior audio og en visuell opplevelse for kunden.