Betydelig SAN-kontrakt til ProActSystems AS

Betydelig SAN-kontrakt til ProActSystems AS ProAct Systems AS som er et datterselskap av ProAct IT Group AB, har idag tegnet avtale med stor norsk bank om leveranse av et omfattende SAN-system (Storage Area Networks). Avtalen har en totalramme på ca 10 MNOK. "Vi anser ordren som ytterligere en bekreftelse på markedets accept av ProAct som en betydelig leverandør av SAN-løsninger. Den slutter seg til liknende installasjoner hos Vegdirektoratet og Aker Geo", sier adm. dir. Omar A.Lien. Ytterligare informasjon kan fåes ved henvendelse: Omar A Lien, adm. dir. på 22 89 24 17 eller omar.lien@proact.no Ved informasjon om ProAct IT Group AB, vennligst kontakt konsernsjef Henrik Holm, på tlf.nr +46 8 410 666 00 eller itgroup@proact.se ProAct er spesialist og fristående integratør med kompetanse, metoder og løsninger innenfor området sikker infrastruktur for virksomhetskritisk informasjon. Selskapet som har virksomhet i Danmark, Finland, Norge og Sverige, sikter seg inn mot store og middelstore bedrifter som har behov for sikker og effektiv lagring av virksomhetskritisk informasjon. Virksomheten har kontorer i København, Aarhus, Helsingfors, Uleåborg, Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim, Stockholm, Gøteborg, Linkøping, Lund og Sundsvall, med ca 240 ansatte. Flertallet av disse medarbeiderne arbeider med tekniske løsninger. Det er den tekniske kompetansen og erfaringen som skiller ProAct fra andre aktører i Norden. ProAct IT Group er notert hos Stockholms Fondbørs O-listen - Attract40. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/22/20010222BIT01060/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/22/20010222BIT01060/bit0002.pdf