Årets butikk - Lekmer.no - lanserer Jox

Nordens ledende nettbutikk for barnefamilien, lanserer nå Jox - et nytt merke med funksjonell innredning for barnerommet. Lekmer har utnevnts til Årets butikk 2014 alle kategorier i Norge.

Sortimentet fra Jox består av møbler, tekstiler og oppbevaring til barnerommet i en tidløs skandinavisk design. Materialene er naturlige med klassiske harlequin- og oktogonmønster. De gir en varm og myk følelse til hjemmet og alle farger i kolleksjonen går å blande og matche med hverandre. Her finner du sortimentet på Lekmer, http://lekmer.no/jox/

Gjennomgående for alle produktene i kolleksjonen er at de skal selges til rimelige priser, være miljøvennlige og ha lang holdbarhet. Tekstilene er Øko- tex sertifiserte og tre- detaljene består av FSC- sertifisert tre. Alle produktene leveres i flate pakker hvilket medfører effektiv emballering og minimal transportvolum. Produktene er anpassede for barn fra 1 år og oppover finnes det ingen grense. Når barna er lei av dem kan produktene plasseres i et hvilket annet rom som helst- som funksjonsmøbel eller innredningstilbehør.

-Mange har i dag åpne planløsninger og ønsker derfor at barenromsdetaljene enkelt kan flyttes i hjemmet og fortsatt passe inn. Jox harmoniserer fint med resten av hjemmet, når barna har vokst opp kan produktene enkelt plasseres i en annen del av hjemmet, sier  Fredrik Palm, CEO på Lekmer.com.

For høyoppløste bilder og mer informasjon om Jox, besøk joxkids.com. Kolleksjonen selges på Lekmer.no.

Om Lekmer
Lekmer.com er Nordens ledende nettbutikk for barnefamilien med alt til alle unger. Lekmer har utnevnts til Årets butikk 2014 og Årets kundeservice 2014 i Norge og Årets butikk i kategorien Leker, barn og baby i Norge og Sverige. I sortimentet finnes flere enn 900 merker med babyprodukter, barnevogner, bilstoler, leketøy, barneklær og innredning til barnerommet. Lekmer er etablert i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Holland med kontor i Stockholm. Lekmer.com er en del av e- handelskonsernet CDON Group.