A Brand New World byter sponsor

A Brand New World byter sponsor Hagströmer & Qviberg Fondkommission kommer, med verkan från och med den 1 november 2000, ta över som sponsor för A Brand New World in Sweden AB vid Nya Marknaden. Nuvarande sponsor är Matteus Fondkommission. A Brand New World (publ) fokuserar på att utveckla alternativa, kompletterande system och produkter för infrastruktur som möjliggör mobilt Internet. Den mobila individen skall alltid kunna vara uppkopplad, på sina villkor och till ett lågt pris. A Brand New World har idag ca. 200 medarbetare med huvudkontor i Kista, Stockholm. Dotterbolagen KG Göransson AB, Avantego AB, TransportOnline AS, Brace AB och ICU AB ingår i koncernen. A Brand New World finns, förutom i Sverige, i Norge, Danmark, Polen, Tyskland, Schweiz, Frankrike, Kina och Sydkorea. A Brand New Worlds aktie är noterad på Nya Marknaden vid OM Stockholmsbörsen. För ytterligare information se www.abnw.net eller kontakta: Mikael Engström, Informationschef A Brand New World Tel: 08-477 95 63 Mobil: 0705-34 19 38 gmien@abrandnewworld.se Jan Arpi, CFO A Brand New World Tel: 08-477 95 87 Mobil: 0706-35 74 42 jan.arpi@abrandnewworld.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/23/20001023BIT00960/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/23/20001023BIT00960/bit0002.pdf